خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری 339 تماس شهروندان با سامانه 125 در روز 17 دی ماه خبر داد و گفت: از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۲۹۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

برقراری 339 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 17 دی ماه، یک عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی با عنوان اینکه در 17 دی ماه شهروندان 339 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند، افزود: از این تعداد تماس 5مورد منجر به عملیات، 14 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 70 تماس اشتباه و متاسفانه 250 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در تشریح عملیات های انجام شده در این تاریخ عنوان کرد: عملیات های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در سرگذر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان، نجات افراد محبوس شده در منزل در جولان و عملیات امداد و نجات در حادثه سقوط در چاه در دیزج توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی یاداور شد: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات