خبرهای داغ:
یوسفی مظاهر
مراسم رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی‌ها» با حضور سردار گلعلی بابایی نویسنده متعهد انقلابی در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۶۰۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

مراسم رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی ها» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صبح امروز مراسم رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی ها» با حضور سردار گلعلی بابایی نویسنده کتاب، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان، مسئولین استان،  خانواد ه های شهدا و ایثارگر، و مردم شهید پرور همدان در مجتمع انصار همدان برگزار شد.

در این مراسم سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، با تشریح نقش رزمندگان همدان در عملیات کربلای 5، به ایثارگری های شهید همدانی در حفظ اسلام و انقلاب پرداخت و بیان کرد: امروز برای مقابله با امریکا و امثال ان نیاز به تفکر شهید همدانی است.

در ادامه ضمن اجرای سرود در وصف شهید همدانی توسط نجفی خواننده ارزشی همدان ، سردار گلعلی بابایی به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان: کتاب پیغام ماهی ها سرگذشت جنگ های نامتقارن  سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی است که توسط نشر 27 محمد رسول الله و نشر صاعقه به قلم سردار گلعلی بابایی منتشر شده  که فصل آخر این کتاب مجموعه خاطرات سرکار خانم نوروزی همسر بزرگوار سردار همدانی است که تحت عنوان «آخرین پیامک» منتشر شده است.

این کتاب در قطع رقعی در 512 صفحه بازگویی خاطرات سردار شهید حسین همدانی از زبان خودش که به شکل اول شخص روایت شده  که معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه با همکاری بسیج هنرمندان سپاه استان همدان بخش هایی از این کتاب ارزشمند را در همدان صداگذاری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار