مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

قول و عمل دوستدار واقعی ولایت یکی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در جمع مردم این شهرستان، گفت: برخی مسئولان در صحبت هایشان از ولایت و انقلاب حرف می زنند ولی در صحنه عمل بدعهدی می کنند و فضا را فتنه آلود می کنند این ها محب ولایت نبوده بلکه بازیچه نفسشان هستند.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۹۲
|
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر افزود: سرباز واقعی ولایت بخاطر حفظ مقام و منصب در خط دشمنان قرار نمی گیرد برای کشور قاچاق نمی برد گام هایش در مذاکره استوار است و خود را ذخیره انقلاب نمی خواند.

وی به ماهیت دشمنی استکبار جهانی پرداخت و اظهارداشت: برخی ها علت دشمنی آمریکا را بخاطر فرمایشات  رهبر انقلاب علیه آن ها و گوشمالی دشمن توسط نظام می دانند در حالی که دشمن با هویت دینی ما مخالف است.

حجت الاسلام برزگر با تاکید بر شعار مرگ بر آمریکا، یان کرد: امروز در خیلی از کشورها این شعار ضد استکباری بلند می شود و این حرکت را از انقلاب اسلامی الهام گرفته اند.

وی به بخشی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در مورد اسلام هراسی پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم جوامع غربی با ایران و اسلام دشمنی ندارند ولی دشمنان با هر عناوینی سعی می کنند شیعه هراسی و ایران هراسی را تبلیغ کنند با این حال ملت های غربی خود می دانند که حقیقت چیز دیگری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها