خبرهای داغ:

پیکر مطهر شهید «قاسمی» در زادگاهش نهاوند آرام گرفت

پیکر مطهر شهید «سعید قاسمی» از شهدای حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش در زادگاهش نهاوند تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۱۸۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

پیکر مطهر شهید «قاسمی» در زادگاهش نهاوند آرام گرفتبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، پیکر مطهر شهید «سعید قاسمی» از شهدای حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش در زادگاهش نهاوند تشییع و به خاک سپرده شد.

پیش از ظهر پنجشنبه بار دیگر نهاوند میزبان مهمانی آسمانی شد، مهمان امروز نهاوند شهیدی از تبار خورشید رخشنده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

شهید «سعید قاسمی» از پرسنل و کادر پرواز هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به همراه هم‌رزمان خود برای کاهش فشارهای اقتصادی دشمنان ایران اسلامی، آسمانی شد.

مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند نیز به‌پاس احترام و قدردانی از ایثار خانواده معظم و جلیل‌القدر شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران آمدند تا بار دیگر علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای ایران اسلامی به دشمنان این آب‌وخاک‌ بفهمانند مردم ایران اسلامی هیچ‌گاه و با هیچ محدودیتی در برابر خواسته‌های شیطانی آمریکای جنایتکار تسلیم نخواهند شد همچنان که شهدای ما بر این مهم تأکید داشته‌اند.

در این مراسم حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام ‌جمعه نهاوند پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام، ضمن تسلیت به خانواده  عزیزان این حادثه تلخ به ویژه دو شهید نهاوندی اظهار داشت: خدمت به مردم اجر اخروی دارد و اگر این خدمت به شهادت ختم شود ارزش آن نزد پروردگار چندین برابر است.
وی با بیان اینکه همه مردم نهاوند به ‌محض شنیدن این خبر متأثر شدند، تأکید کرد: شهرستان نهاوند به خود می‌بالد که دارای فرزندانی باغیرت است که درراه خدمت به مردم به شهادت می‌رسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات