خبرهای داغ:
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از اعزام 160 مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه و ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۰۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

اعزام ۱۶۰ مبلغ و مبلغه طی ایام فاطمیه به مناطق مختلف ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حسین گروسی در جمع مبلغان با اشاره به تقارن ایام دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: ۱۶۰ مبلغ و مبلغه همزمان با ایام دهه فجر به مناطق مختلف شهرستان ملایر اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه مبلغان برای اجرای برنامه‌های ایام الله دهه فجر امسال به مناطق مختلف ملایر اعزام خواهند شد، اضافه کرد: شماری از مبلغان نیز در مناطق روستایی حاضر خواهند شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر تبلیغ و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی را از اولویت های برنامه های مبلغان برشمرد.

وی گفت: باید با اعزام روحانیون و سخنرانان زبده به نقاط مختلف، اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی که با یاری خداوند و پشتوانه مردم به پیروزی حق بر باطل انجامید را برای نسل امروز به‌ویژه نسل جوان تبیین کرد.

گروسی بابیان اینکه جوانان و نوجوانان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران با دادن چه خون‌هایی به ثمر نشسته و در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند؛ از برگزاری ۸۰ جلسه گفتمان دینی در ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

وی اضافه کرد: این گفتمان‌ها برای دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات