خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: یادواره شهید مدافع امنیت، شهید «احمد شوهانی» چهارم بهمن سال جاری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۶۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

اولین یادواره شهید «احمد شوهانی» در نهاوند برگزار می‌شودسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: یادواره شهید «احمد شوهانی» در زادگاهش، شهر برزول برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم معنوی به مناسبت اولین سالگردشهادت شهید «احمد شوهانی» و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار با حضور خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: این محفل نورانی روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه از ساعت ۱۳:۳۰ در مهدیه شهر برزول و با سخنرانی سردار عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف  برگزار می‌شود و مصطفی میرزایی ذاکر اهل بیت(ع) نیز به مداحی خواهد پرداخت.

وی با اشاره به ایام سوگواری شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شهدا حق بزرگی به گردن مردم و نظام اسلامی ایران دارند.

کریمی بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا دمیدن روح انقلابی‌گری و حفظ روحیه انقلابی در بین آحاد جامعه و به ویژه نسل جوان  است.

وی بیان کرد: انقلاب‌زدایی از جامعه به طریق مختلف در حال انجام است و رهبر انقلاب نسبت به این موضوع هشدار دادند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شهید «شوهانی»‌ها و شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، روحیه انقلابی را به خوبی حفظ کردند، گفت: این روحیه باید حفظ شود تا بتوانیم با سیاست‌های زورگویانه و باطل استکبار مبارزه کنیم.

وی افزود: ما نیاز به برگزاری یادواره داریم تا در این مراسم ها خاطرات شهدا را مرور کنیم و به وظیفه و تکلیف‌ خود عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات