خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

ویژگی های خاص حضرت زهرا(س) ایشان را قدیسه عالم اسلام کرد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ویژگی‌های خاص حضرت زهرا(س)، ایشان را یک قدیسه طاهره در عالم اسلام و الگوی تمام عیار برای همه آزادگان تاریخ قرار داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۶۱۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

ویژگی های خاص حضرت زهرا(س) ایشان را قدیسه عالم اسلام کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین افشاری در نشست اخلاقی در تیپ 32 انصارالحسین(ع) ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با برشماری ویژگی های شخصیتی ایشان اظهار داشت: این ویژگی‌ها از ایشان یک قدیسه طاهره در عالم اسلام و الگوی تمام عیار برای همه آزادگان تاریخ قرار داد.

وی با بیان اینکه یکی از این ویژگی‌ها ترجیح رضایت خدا بر مردم بود، گفت: حضرت زهرا(س) در تمام مراحل زندگی سیاسی و اجتماعی خود رضایت و خشنودی الهی و پیامبر اسلام(ص) را بر رضایتمندی خود ترجیح می‌داد.

این استاد حوزه و دانشگاه دفاع از امامت را از دیگر ویژگی‌های حضرت فاطمه(س) بیان کرد و افزود: حضرت زهرا(س) با وجود اینکه در اوج عفت و نجابت بود اما در دفاع از ولی و امام خود، خود را به کوچه و خیابان و مسجد کشاند و از حضرت علی(ع) دفاع کرد وآن خطبه محکم و عجیب و عمیق را ایراد کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام به دنبال قطع نسل پیامبر(ص) بودند اما کوثر پیامبر(ص) نسل امامت و ولایت را ادامه داد و امروز نیز جبهه حق، سربلند در مقابل جبهه باطل ایستاده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات