خبرهای داغ:
بخشدار جوکار:

باید تلاش خود را برای تحقق اهداف اصلی انقلاب مضاعف کنیم

بخشدار جوکار با اشاره به اینکه ما هزینه‌های زیادی را به پای انقلابمان داده‌ایم گفت: می‌طلبد تا تلاش خود را مضاعف کنیم تا این انقلاب به شعارها و اهداف اصلی خود که عدالت اجتماعی، آسایش مردم و حکومت مردم بر سرنوشت خودشان است نزدیک‌تر شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۳۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

باید تلاش خود را برای تحقق اهداف اصلی انقلاب مضاعف کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دکتر جهانیان در جلسه حل مشکلات انجمن صنفی سنگ‌کوبی ازندریان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کارگران اظهار کرد: سیلیس‌کوبی‌های ازندریان پتانسیل مهم و عامل افتخار برای این بخش است و چه از لحاظ اقتصادی و چه صنعتی نقطه قوت بزرگی برای منطقه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این ناحیه نیاز به ساماندهی دارد و دولت نیز برای این ساماندهی آماده است، تصریح کرد: امر ساماندهی مستلزم همکاری زمین‌داران و مالکان است تا هم زیرساخت‎ها غنی‌تر شوند و هم تسهیلات دولتی را از این طریق به این سمت گسیل داد.

بخشدار جوکار گفت: با توجه به نزدیک شدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید بدانیم که انقلاب ما، انقلابی است نوپا، انقلابی که باب میل خیلی از کشورهای پیشرفته و قدرتمند دنیا نیست.

وی با اشاره به اینکه ما هزینه‌های زیادی را به پای انقلابمان داده‌ایم که از جمله آنها خون بسیاری از جوانان دلیر وطنمان بوده است، بیان داشت: اکنون می‌طلبد تا تلاش خود را مضاعف کنیم تا این انقلاب به شعارها و اهداف اصلی خود که عدالت اجتماعی، آسایش مردم و حکومت مردم بر سرنوشت خودشان است نزدیک‌تر شود.

جهانیان استفاده از بگ فیلترها در کارخانجات سیلیس‌کوبی را که در چند سال گذشته انجام شد، کاری قابل تقدیر برشمرد و آن را ناشی از فرهنگ بالای این عزیزان دانست.

در پایان از کسانی که کارخانه‌ها و کارگاه‌های خود را به دستگاه بگ فیلتر مجهز کرده بودند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار