خبرهای داغ:
با حکم فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان «خسرو نوروزی» به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه همدان معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

«خسرو نوروزی» مسئول کانون بسیج رسانه همدان معرفی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیین معارفه مسئول کانون بسیج رسانه همدان با حضور معاون اجرایی و مسئولین بسیج رسانه و بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) در مجتمع فرهنگی بوعلی سینا برگزار شد.

در  این مراسم با حکم سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان «خسرو نوروزی» به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه همدان معرفی شد

در ابتدای مراسم  عباس محرمی مسئول سازمان بسیج رسانه همدان با تبیین اهداف و رسالت بسیج رسانه،  به هجمه های استکبار جهانی در 40 سال اخیر در راستای براندازی نظام و انقلاب اشاره و بر تقویت نظام جمهوری اسلامی توسط  رسانه ها تاکید کرد.

در ادامه سیدرضا موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) با تاکید بر لزوم شفاف‌سازی امور  توسط رسانه‌ها به توطئه‌های استکبار جهانی علیه  نظام و انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر، اشاره و عنوان کرد: وقتی تمام معادلات ابر قدرت غرب و شرق  در ایران بهم خورد و منافع انها به خطرافتاد، معضلات و مشکلات فراوانی به جامعه تحمیل کردند و برای  براندارزی نظام  برنامه‌ریزی‌ها و تلاش های بسیاری انجام دادند.

همچنین در این مراسم خسرو نوروزی مسئول کانون بسیج رسانه همدان با تاکید بر ترویج روحیه بسیج در جامعه، تبیین دستاوردهای انقلاب، انعکاس اخبار پیاده‌روی اربعین حسینی، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی  را نمودهایی از روحیه بسیجی رسانه‌ها دانست و بیان کرد: از رسانه‌های انقلابی تقاضا داریم بسیج رسانه را در رسیدن به اهداف و رسالت خود یاری کنند.

در پایان این مراسم پس از قرائت حکم انتصاب توسط مسئول سازمان بسیج رسانه، سرهنگ موسوی حکم را به مسئول کانون بسیج رسانه همدان تقدیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات