در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی

برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی در راستای طرح همگام با کشاورز در شاهرود

مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی شاهرود از برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی در راستای طرح همگام با کشاورز در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۰۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
برگزاری ۴۰ کارگاه آموزشی در راستای طرح همگام با کشاورز در شاهرودعبدالحسین شعبانعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری طرح همگام با کشاورز به همت کانون بسیج مهندسین کشاورزی شاهرود و جهادکشاورزی بخش بسطام اظهار کرد: در این طرح با ایجاد ۲۶ شبکه که هر شبکه دوروستا را پوشش می‌دهد و مسئولیت یک مهندس کشاورزی به عنوان مربی شبکه در جهت علمی کردن کشاورزی و دامپروری و ارتقا رشد سطح عملکرد و تلاش در جهت رسیدن به راندمان‌های نمونه کشوری و جهانی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: در این طرح کلاس‌های آموزشی حضوری و مجازی رایگان و بازدید‌های میدانی از مزارع نمونه بصورت تجمیعی با تفکیکی روستا به روستا اجرا می‌شود.
مسئول کانون بسیج مهندسین کشاورزی سپاه شاهرود با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: از ۱۲ دی تا ۲۲ بهمن ۴۰ کارگاه آموزشی و بازدید میدانی از مزارع و دامپروری‌های نمونه به مناسبت چهل سالگی انقلاب در حال اجراست تا بتوانیم در گرامیداشت این ایام مهندسین جامعه بسیج کشاورزی نیز نقشی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در چهل سال انقلاب در بخش کشاورزی و دامپروری رشد قابل ملاحظه‌ای داشته ایم بر علمی شدن این عرصه‌ها و ورود نسل جوان و با انگیزه برای خدمت تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار