خبرهای داغ:

بسیج سبب جذب جوانان به ورزش/برگزاری مسابقات منظم ورزشی ویژگی ممتاز بسیج

دبیر هیئت جودو شهرستان شاهرود با بیان اینکه بسیج سبب جذب جوانان به ورزش شده است گفت: برگزاری مسابقات منظم ورزشی ویژگی ممتاز بسیج در عرصه ورزش قهرمانی است.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۳۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
بسیج سبب جذب جوانان به ورزش/برگزاری مسابقات منظم ورزشی ویژگی ممتاز بسیجبیژن امینیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی در سخنانی با گرامیداشت چله انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام راحل و بویژه شهدای ورزشکار با بیان اینکه از دهه ۶۰ بیش از ۳۰ سال است که در رشته جودو فعالیت دارم به عنواوینی که کسب کرده اشاره نمود و افزود: در دهه ۷۰ وارد مسابقات شدم و عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی کشور را کسب و عضو تیم ملی جودو شدم و قهرمان کشور و نیرو‌های مسلح و سپاه و مسابقات چندجانبه و بین المللی شدم و آخرین عنوان بنده در دهه ۸۰ مقام سوم منطقه یک کشور در قزوین بوده است.
وی با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش گفت: اخلاق در ورزش از ضرورت بالایی برخوردار است چرا که اولا ما مسلمان هستیم و در ثانی شیعه هستیم و اخلاق حسنه سرلوحه کار و فعالیت‌های فردی و اجتماعی ما قرار دارد.
دبیر هیئت جودو شهرستان شاهرود با بیان اینکه الگو اخلاق در ورزش مولا علی (ع) است افزود: ورزشکاران با اخلاق الگو و سرلوحه فعالیت آنان حضرت علی (ع) است که به ایشان اقتدا می‌کنیم و باید اخلاق رعایت شود.
وی با بیان اینکه افتخار دارم عضو بسیج هستم بیان کرد: همیشه بچه‌های بسیج در صحنه‌های ورزش حضور و تلاش دارند و نقش مهمی در جذب جوانان با استعداد به ورزش ایفا می‌کنند.
امینیان با تاکید بر حضور بسیج در صحنه گفت: بسیج نقش مهمی در جذب جوانان دارند که در سطح مدارس جذب بسیج آغاز می‌شود و مسابقات متعددی برگزار می‌شود که منظم همه ساله اجرا می‌شود که ما همکاری داریم و باعث انگیزه شده که بیشتر جوانان و نوجوان به ورزش روی بیاورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار