خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 51 پروژه طی دهه فجر در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: ۵۱ برنامه افتتاحی و کلنگ‌زنی در دهه فجر برگزار خواهد شد و اعتبار تخصیص یافته به این طرح‌ها مبلغی بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۱۰۶۱۶۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

افتتاح و کلنگ‌زنی 51 پروژه طی دهه فجر در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه شورای اداری و دیدار با امام جمعه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین شهرستانی در مسجد مصلی نماز جمعه شهرستان نهاوند برگزار شد .

 فرماندار شهرستان نهاوند در این برنامه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه در خصوص برنامه‌های دهه فجر گفت: ۵۱ برنامه افتتاحی و کلنگ‌زنی در دهه فجر برگزار خواهد شد و اعتبار تخصیص یافته به این طرح‌ها مبلغی بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان است .

مراد ناصری افزود: ۴۰ سال از عمر با برکت و پیروزی انقلاب سپری شده است و دولت‌ها در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های زیادی انجام داده‌اند بعضی مسئولین و یا خود ما با مردم شاید نتوانستیم ارتباط مناسبی داشته باشیم بنابراین فعالیت‌هایی که انجام داده‌ایم به اطلاع مردم نرسیده است.

وی ابراز داشت: مدیران اقداماتی که انجام می‌دهند را اطلاع‌رسانی کنند چراکه اینها نتیجه فعالیت ما نیست نتیجه و ثمره خون پاک شهدا و این انقلاب است.

فرماندار شهرستان نهاوند تاکید کرد: خوشبختانه نهاوند بهترین دوران خود را سپری می‌کند و تعامل و هماهنگی خوبی بین مدیران شهرستان وجود دارد و در شهرستان در سایه وحدت امام جمعه و تلاش‌های نماینده مردم در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت به دستاوردهای خوبی دست پیدا کرده‌ایم و روند روبه رشد همراه با توسعه‌ای را داشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار