خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع)قزوین گفت: همین گفتمان مقاومت است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار را به عقب نشینی از خواسته‌های نامشروع خود وادار کرده است.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۸۵
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

حجت الاسلام حیسن عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در حاشیه دیدار با امام جمعه شهر اقبالیه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین؛ با تبریک ایام الله فجر اظهار کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران مقاومت و استقامت در برابر دشمنان می باشد و اگر مقاومت نبود امروز سرنوشت ملت و کشور غیر از این بود که حالا هستیم.
وی افزود: همین گفتمان مقاومت است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار را به عقب نشینی از خواسته‌های نامشروع خود وادار کرده است.
عدالتی گفت: باز گویی، روشنگری و تبیین موقعیت و شرایط بعد از انقلاب و همچنین بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای جوانان نسل‌های جدید از اهم وظایف دلسوزان انقلاب است.
این مسوول بیان کرد: راهبرد دشمنان پایان دادن به نظام جمهوری اسلامی ماست و به تعبیر خودشان کار انقلاب یکسره کردن است که نتوانیم چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، با اشاره به تحریم‌های جدید و مشكلات اقتصادی مردم افزود:‌ یكی از اصلی‌ترین راهبردهای دشمنان در جنگ اقتصادی، هماهنگ با اعمال تحریم‌ها، بی‌ثباتی بازار و ارز بود كه روند تصاعدی به خود گرفت و در مردادماه امسال به اوج خود رسید.
وی سوءمدیریت در داخل كشو را زمینه‌ساز گرانی‌ها و بروز مشكلات اقتصادی مردم دانست و گفت: دشمنان ما تلاش می‌كنند تا از طریق جنگ اقتصادی، این انقلاب را از پای درآورند، دشمنان در این راهبرد به‌دنبال بی‌ثبات‌سازی اوضاع اقتصادی كشورمان هستند تا از این طریق مردم را به تحریک وادارند.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها