خبرهای داغ:
هادی سیاسی کشوری با تشریح عوامل پیدایش مشکلات اقتصادی کشور گفت: بخشی از مشکلات حاصل فشار اقتصادی دشمن و نیز فرهنگ غلط خرید و مصرف برخی از مردم است؛ اما عامل اصلی مشکلات کشور، مدیران بی‌کفایت و بی‌تدبیر و خسته است.
کد خبر: ۹۱۰۶۹۴۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

عامل اصلی مشکلات کشور مدیران بی‌کفایت و بی‌تدبیر و خسته است/ امروز نظام اسلامی در اوج قدرت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ویژه برنامه بصیرتی نهضت روشنگری تیپ انصارالحسین(ع) با حضور کارکنان، خانواده‌ها و پیشکسوتان این یگان در مجتمع انصار سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد.

هادی سیاسی کشوری در این برنامه با گرامیداشت طلیعه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با تشریح ابعاد و ویژگی‌های منحصر بفرد انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: به‌گفته کارشناسان و اندیشمندان منصف و بی‌طرف بین المللی، انقلاب اسلامی ایران از حیث ماهیت و محتوا متفاوت و بی‌نظیر از انقلاب‌های دیگر دنیا در طول تاریخ بوده است.

محمود قاسمی افزود: کارکردها و خصوصیات انقلاب اسلامی نظریه‌های غربی‌ها درباره انقلاب‌ها را به چالش کشیده و نظام اسلامی را برای ملت‌های دیگر دنیا الگو ساخته است.

وی با اشاره به ضعف دولت آمریکا در عصر کنونی اظهار داشت: افول و سقوط قدرت آمریکا  حرف و اعتقاد بسیاری از کارشناسان غربی بوده و عجیب است بعضی‌ها شکست آمریکا را باور نمی‌کنند.

این هادی سیاسی خطاب به برخی مدیران و خواص غرب زده کشور گفت: نترسید از آمریکا؛ شما چون در کاخ نشسته‌اید احساس خطر کرده و آمریکا را کدخدا می‌‎دانید؛ به میان مردم بیایید تا ببینید مردم چهل سال است در برابر آمریکا ایستاده و پیروز شده‌اند.

* آمریکا را در 40 سال انقلاب در 20 جبهه شکست داده‌ایم

وی اظهار داشت: در چهل ساله انقلاب اسلامی؛ در 20 جبهه توانسته‌ایم حمله و توطئه‌های آمریکا را دفع کرده و شکست دهیم.

قاسمی در بیان مصادیق شکست‌های آمریکا در قبال نظام اسلامی اظهار داشت: از جمله شکست‌های آمریکا شکست در جبهه نظامی در دوران جنگ و شکست در تهاجم فرهنگی و نیز شکست در فتنه‎ها و جنگ رسانه‌ای و سیاسی بوده است.

وی شکست فتنه های 78، 88، اغتشاشات 96 و تابستان داغ 97 را از جمله تهاجمات و توطئه‌های دیگر استکبار علیه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: فتنه و جنگ اقتصادی دشمن نیز شکست خواهد خورد و استکبار در تحریم اقتصادی خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

این کارشناس ارشد سیاسی استان همدان گفت: امروز نظام اسلامی در اوج قدرت است و دستاوردهای انقلاب بی‌شمار و تعجب‌آور است؛ به طور مثال جمهوری اسلامی امروز شکست ناپذیر و ابرقدرت است و تا شعاع 2000کیلومتری می‌تواند تمام منافع متجاوزان به خود را نابود کند و دلیل اصلی عجز آمریکا از حمله به ایران نیز همین است چراکه آمریکا در منطقه ما 27 پایگاه مهم نظامی دارد.

وی با تشریح عوامل پیدایش مشکلات اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات حاصل فشار اقتصادی دشمن و نیز فرهنگ غلط خرید و مصرف برخی از مردم است؛ اما عامل اصلی مشکلات کشور، مدیران بی‌کفایت و بی‌تدبیر و خسته است.

قاسمی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران اجرایی کشور اظهار داشت: متاسفانه هر سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه و نیز شوراها در شرایط فعلی، عملکرد قابل قبولی ندارند؛ لازم است برای حل مشکلات و جلوگیری از تکرار این وضعیت، هم مدیران اجرایی کشور فعال شوند و هم مردم ضمن همکاری برای حل مشکلات از مسئولان مطالبه کرده و در تصمیم‌گیری های خود و در اننتخاب مدیران کشور دقت بیشتری کنند.

سرهنگ بهاریان، فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) نیز در این نشست ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تدکید کرد.

در ادامه گروه تواشیح سیدالاحرار، قطعه حماسی ویژه انقلاب اسلامی را اجرا کردند و یکی از فیلم‌های کوتاه از جشنواره فیلم مردمی عمار در این برنامه اکران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات