خبرهای داغ:
جانشين فرمانده سپاه انصار الحسين(ع) استان همدان:

معيشت، مهمترين خاكريز بين ما و دشمن است

جانشين فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با بیان اینکه ما اگر با مشكلاتي مواجه مي‌شويم در خاكريزهاي داخلي است، گفت: مهمترين خاكريزي كه بين ما و دشمن زده شده خاكريز معيشت مردم و مستضعفان است.
کد خبر: ۹۱۰۷۸۲۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

خاكريز معيشت، مهمترين خاكريز بين ما و دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در نشست بصیرتی «من انقلابی‌ام»كه امروز به همت مركز فرهنگی خانواده سپاه پاسداران در كانون بسیج همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت فجر فاطمی، اظهار داشت: به لطف خداوند وضع ما در منطقه خوب است.

وی گفت: دشمن از راه ایجاد نارضایتی در بین مردم وارد شده و در یك شرایطی به شدت سعی می‌كند با جمهوری اسلامی ایران مخالفت کند اگر می‌بینید دشمن به معیشت مردم روی آورده واقعاً كوچك شده است و مردم ایران، آمریكا را تحقیر کرده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان ابراز داشت: ترامپ متوجه است كه چكار می‌كند یك قمارباز حرفه‌ای و تاجر كاركشته است و می‌داند چه بلایی سرش آمده است؛ یك ماه دولت آمریكا تعطیل شد و مردم گرسنه ماندند و این دولت به شدت ضعیف شده است.

وی در ادامه با بیان اینكه آمریكا اراده استفاده از قدرت خود را ندارد، خاطرنشان كرد: ما اگر با مشكلاتی مواجه می‌شویم در خاكریزهای داخلی است و مهمترین خاكریزی كه بین ما و دشمن زده شده خاكریز معیشت مردم و مستضعفان است.

سردار فرجی تصریح كرد: دشمن دست روی این خاكریز گذاشته و این مشكلات را خود آنها درست می‌كنند و دشمن به این موضوع ورود پیدا كرده است.

وی با بیان اینکه عربستان در اربیل و كركوك و سلیمانیه ورود پیدا كرده و گوسفند زنده ما را در مرز، كیلویی 245 هزار تومان می‌فروشد، گفت: بیشترین خریدها در شب كریسمس را شیعیان داشتند درحالی که مراسم‌های ملی و میلاد ائمه(ع) باید برای مردم ما مهم باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: چه اتفاقی برای مردم ما افتاده كه 400 برابر كشور چین لوازم آرایش وارد می‌كنیم و به عنوان اولین كشور در جراحی‌های زیبایی هستیم که سخت‌ترین عمل است و  43 درصد برادران و 47 درصد خواهران این عمل را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینكه این فرهنگ را دشمن آورده و بر روی آن كار كرده است، افزود: یونسكو می‌گوید آمریكایی‌ها بیشتر از نرم اصلی استفاده می‌كنند و اینها را طراحی می‌كند.

سردار فرجی با بیان اینکه خاكریز مستضعفان خاكریزی است كه همه اتفاقات را پیش‌بینی كرده است، عنوان کرد: در یمن، لبنان، عراق و سوریه مستضعفان وجود دارند و دشمن به معیشت این افراد روی آورده است.

وی در پایان با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم كه ما را بازی ندهند، خاطرنشان كرد: در این شرایط گرانی در یمن چیزی به نام زباله و دورریز نداریم باید مراقب اینگونه مسائل در زندگی خود باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار