احمد درویشی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب

در چهل سالگی انقلاب نسل سوم و چهارم در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور مستمر دارند

با نگاه انقلابی و تلاش جهادی قطعا مشکلات مردم حل خواهد شد و امروز بسیج آمادگی دارد برای حل مشکلات مردم ظرفیت های خود را در تعامل با سایر دستگاهها به میدان بیاورد.
کد خبر: ۹۱۰۸۱۵۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: خط انقلاب، ایستادگی و مقاومت در مقابل زورگویان و مستکبران است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران عزت و اقتدار را به ملت ما هدیه داد و امروز بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، ایران به ابرقدرتی بزرگ در دنیا تبدیل شده و تمامی جهانخواران و مستکبرین دنیا از گستزش و نفوذ انقلاب ما در دنیا وحشت دارند و امروز حرف تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند ما انقلابمان را به دنیا صادر می کنیم تحقق یافته است.

سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا با بیان اینکه تمامی دشمنان ما با اتحاد کامل مقابل انقلاب ما ایستاده اند افزود: ارتجاع بزرگترین خطری است که متوجه انقلاب اسلامی ایران می باشد و یاران انقلاب می بایست با مطالبه ارزشهای انقلاب مانع آن شوند.

این فرمانده اظهار داشت: با نگاه انقلابی و تلاش جهادی قطعا مشکلات مردم حل خواهد شد و امروز بسیج آمادگی دارد برای حل مشکلات مردم ظرفیت های خود را در تعامل با سایر دستگاهها به میدان بیاورد همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس دشمن را زمین گیر کرد و بعد از جنگ نیز در عرصه سازندگی،عمرانی و دیگر عرصه ها همگام و همراه با انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج پایگاه انقلاب است گفت: هرگاه خطری این انقلاب را تهدید کرده است بسیج با تمام ظرفیتش وارد میدان شده و ریشه توطئه ها و فتنه ها را خشکانده است و تداوم این انقلاب همیشه با پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه میسر بوده و خواهد بود.

احمدی نیا در پایان افزود: به خواست خداوند متعال در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران مردم ولایت مدار ایران پرشورتر و باشکوه تر به میدان خواهند آمد و بینی مستکبرین را به خاک خواهند مالید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار