خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس:

اثرگذاری شهدا نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده است

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه فرماندهی بلامنازع جامعه این شهدا هستند، گفت: اگر می‌بینیم نقشه‌های دشمنان در کشور ما بی‌اثر است، به واسطه روح حاکم بر جامعه شهدا و اثرگذاری آنها است.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۴۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

اثرگذاری شهدا نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، حجت الاسلام جوشقانیان در یادواره 16 شهید روستای نظام‌آباد رزن ضمن بیان رشادت‌های و خاطرات شهیدان اظهار داشت: روزانه هزاران نفر دار فانی را وداع می‌گوید، اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده می‌شود و هیچ اثری نیز در جامعه ایفا نمی‌کند، اما شهدا دارای مقام بسیار بالایی نزد خداهستند بنابراین بعد از مرگشان نیز اثر گذارند.

وی با بیان اینکه فرماندهی بلامنازع جامعه این شهدا هستند، گفت: اگر می‌بینیم نقشه‌های دشمنان در کشور ما بی‌اثر است، به واسطه روح حاکم بر جامعه شهدا و اثرگذاری آنها است.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا مولفه‌هایی داشتند که آنها را ماندگار کرد، از جمله مهمترین آن اعتقاد راسخ به خداوند متعال و انبیاء و امامان و ولایت مطلقه فقیه بود و اگر این مولفه‌ها در وجود هرکسی در این زمان نیز باشد مایه خیر و برکت در جامعه خواهد شد.

وی گفت: شهدا به امام(ره) و آرمان‌های ایشان اعتقاد و ایمان داشتند و به فرمان ایشان با جان و دل عمل می‌کردند، اما اکنون متاسفانه می‌بینیم به فرمان رهبری آنچنان که باید عمل نمی‌شود که البته ضرر آن هم به خودمان باز می‌گردد.

جوشقانیان ابراز دشت: اگر مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر کشورمان شده به دلیل این است که فرمان چند ساله رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی بر روی زمین مانده، یا در برجام رهبری بارها تاکید فرمودند بنده به مذاکره با غربی‌ها خوش‌بین نیستم، و بدون توجه به سخن ایشان به مذاکره رفتیم و در پایان نتیجه‌اش را دیدیم.

وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کشورمان ضرری نبیند و در مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری حرکت کند باید فرامین رهبری را گوش فرا داده و با جان و دل به آن عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار