خبرهای داغ:
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف قیام فاطمی جلوگیری از به انحراف رفتن جامعه بود، گفت: پیروی نکردن از ولیّ خدا جامعه را به انحراف می‌کشاند، همان طور که امروز اسلام آمریکایی در عربستان حاکم شده و دست به مسلمان کشی می زنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۳۶۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

هدف قیام فاطمی جلوگیری از به انحراف رفتن جامعه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حبیب اله شعبانی در مراسم ایام فاطمیه مسجد جامع شهر مریانج اظهار داشت: هدایت بشر هم در عالم اسباب و سبب انجام شده و مسیر و نقشه راه تعیین شده است و اگر فردی غیر از این مسیر را بپیماید گمراه می شود.

وی افزود: اساسی ترین مسئله در زندگی بشر هدایت اوست و اگر هدایت او دچار انحراف شده و متصل به هادیان الی الله نباشد، حتی اگر همه عبادت ها را انجام دهد در قیامت دستش خالی می ماند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: خطرناک‌ترین مسئله در زندگی بشر این است که ابزارهای هدایتش به خطر افتد زیرا پیروی از امام و پیشوای اشتباه انسان را دچار هلاکت می کند.

وی تأکید کرد: عقل سالم نخستین ابزار هدایت انسان است و قرآن کریم بارها بر تعقل و تدبر تأکید کرده، اما اگر هواهای نفسانی مانند موریانه عقل را ویران کرده باشد راه به جایی نمی برد.

شعبانی گفت: فطرت، قرآن و عترت دیگر ابزارهای هدایت بشرند و با تأسی به قرآن و عترت می توان راه سعادت را پیمود و در غیر این صورت به حکومت طاغوت نزدیک شده ایم.

وی اعلام کرد: وقتی علی(ع) که ملاک تشخیص حق از باطل بود، خانه نشین شد، افراد ناشایسته بر منبر پبامبر اکرم(ص) و نشانی غلط به مردم دادند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: اسلامی که امروز در عربستان حاکم شده اسلام آمریکایی است که خرج صهیونیسم را می دهد و این اسلام نتیجه دور ماندن از ولیّ خداوند است.  

وی با بیان اینکه هدف قیام فاطمی جلوگیری از به انحراف رفتن جامعه بود، گفت: پیروی نکردن از ولیّ خدا جامعه را به انحراف می‌کشاند، همان طور که امروز اسلام آمریکایی در عربستان حاکم شده و دست به مسلمان کشی می زنند.

شعبانی تصریح کرد: به خطر افتادن ابزارهای هدایت بشر موجب شد تا حضرت زهرا(س) با همه نجابت و عفت از خانه بیرون آمده و در مسجد فریاد سر دهد که نهالی را کاشته اید که میوه های تلخی به بار آورده و جامعه را به تباهی می کشاند.

وی گفت: همان طور هم شد تا جایی که فردی چون یزید خلافت و 700 حافظ و بنا بر روایت تاریخ، خون در کوچه های مدینه جاری شد، سه شبانه روز ناموس مسلمانان برای لشکریانش حلال اعلام کرده و هزار فرزند نامشروع به دنیا آمد و کار به جایی رسید که مدینه با آن همه سابقه دینی تبدیل به شهر رقاصخانه شده بود و خلفای اموی خواننده زن درجه یک را در مدینه پیدا می کردند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم با زهرای مرضیه(س) برای قطع این شجره خبیثه همراهی نکردند و این شجره هنوز وجود دارد و با نام "سفیانی" در برابر دوازدهمین پیشوا و امام معصوم(ع) می ایستد.

وی افزود: ائمه(ع) را به جرم برای هدایت انسان به سمت خداوند، آن قدر آن ها را آزار دادند که بنا به گفته یک عالم سنی اگر پیامبر اسلام وصیت کرده بود که فرزندانش را آزار دهند بیش از این نمی توانستند.

شعبانی گفت: خاندان پیامبر(ص) را آواره کرده و امامزادگان به ایران فرار کرده و در کوه ها و صحراها ساکن شدند و این نتیجه دورماندن جامعه از ولی خدا و گوش سپردن به حرف منافقان که دشمن درجه یک اسلام بودند، است.

وی اعلام کرد: بی توجهی به برخی مسائل سرنوشت تاریخ را عوض می کند و اگر عربستان به آمریکا پول نمی داد و وهابیت در حجاز ساکن نمی شد، ملت های مسلمان چون عراق و افغانستان این قدر دچار مشکل نمی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات