خبرهای داغ:
مسئول امور ایثار گران شرکت توزیع برق استان همدان خبر داد

دیدار معاونین و مدیران شرکت توزیع برق همدان با خانواده‌های شهدا

مسئول امور ایثار گران شرکت توزیع برق استان همدان از دیدار معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان همدان با پنج خانواده‌ معظم شهدا به‌مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

دیدار معاونین و مدیران شرکت توزیع برق همدان با خانواده‌های شهداعباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان همدان با هماهنگی و برنامه‌ریزی امور ایثار گران این شرکت از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا سرکشی کردند.

وی افزود: امت قهرمان ایران اسلامی با تأسی به امام حسین (ع) و بهره‌گیری از  فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار که برگرفته شده از واقعه عاشورا است با تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس امروز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

مسئول امور ایثار گران شرکت توزیع برق استان همدان با تأکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ بوده که وظیفه تک تک مسئولان است.

وی ابراز داشت: شرکت توزیع برق استان همدان در ایام الله دهه مبارک فجر فاطمی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با پنج خانواده شهید دیدار کرد.

گودرزی ابراز داشت: در این راستا پنج اکیپ به سرپرستی معاونین شرکت تشکیل از خانواده شهدا در سطح شهرستان همدان سرکشی شد.

وی اضافه کرد: همچنین با هماهنگی با 10 واحد اجرایی نیز بازدید همزمان با خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌های استان انجام شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار