خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت، برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابود شدن خوی استکباری به ویژه آمریکا و به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی سه دستاورد محوری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۱۹۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی از دستاوردهای محوری انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست بصیرتی و سیاسی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و اعضای شورای حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در این نشست اظهار داشت: پیروزی و حاکم شدن حکومت الله بر حکومت طاغوت، برچیده شدن نظام سلطه از ایران و نابود شدن خوی استکباری به ویژه آمریکا و به وجود آمدن انقلابی با ماهیت دینی و عقیدتی سه دستاورد محوری انقلاب اسلامی است.

سرهنگ علی مختاری‌معین افزود: ایجاد حکومت مبتنی بر رأی مردم، استقلال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، اجرای عدالت اجتماعی و قوانین و مقررات الهی، حفظ ارزش‌ها و کرامات والای انسانی، ایجاد فضای سالم برای رشد فضائل اخلاقی، حمایت از مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان از اهداف انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: بیش از هزار سال بود که اسلام از صحنه حکومت دور بوده است و با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن حاکمیت یافت و جامعه اسلامی در طول تاریخ، به‌جز دوران صدر اسلام محروم از حاکمیت اسلام بود و با پیروزی انقلاب اسلامی و شکست طاغوت، جامعه اسلامی یکبار دیگر مزه شیرین حکومت اسلامی و حاکمیت ارزش های دینی و قرآنی را چشید.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار برخی از علل رویش‌ها و ریزش‎‌های انقلاب را برشمرد و به تشریح کامل دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و مقایسه عرصه‌های مختلف در قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات