فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

یکی از دستاوردهای راهیان نور، بیمه شدن نسل جوان امروزی از تهاجم فرهنگی دشمن است

سردار سلیمانی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای راهیان نور، بیمه شدن نسل جوان امروزی از تهاجم فرهنگی دشمن است، خاطر نشان کرد: دستاوردهای راهیان نور باید مستند شوند.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۹۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس قرار دارد، گفت: اینکه بعد از 40 سال با وجود تهدیدات دشمن و تلاششان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، کشورمان همچنان به مسیر پیشرفت و ترقی خود ادامه می دهد نشان دهنده این است که توطئه های دشمن با شکست روبرو شده است.


وی ادامه داد: دشمن از طریق جنگ اقتصادی، تلاش می کند که باعث نارضایتی عمومی مردم از انقلاب اسلامی شود اما حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر نشان داد که نقشه های دشمن در کشورمان کارساز نیست.


سردار سلیمانی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای راهیان نور، بیمه شدن نسل جوان امروزی از تهاجم فرهنگی دشمن است، خاطر نشان کرد: دستاوردهای راهیان نور باید مستند شوند تا نسل آینده بتواند از گنجینه دفاع مقدس بهره های بیشتری را ببرد و حضور کاروان های راهیان نور با حضور اقشار مختلف مردم در سرزمین های نور، به منظور آشنایی این زائران با دستاوردهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس صورت می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار