خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به دستاوردهای کلیدی انقلاب اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس ما به عنوان نماد مقاومت یک دستاورد عظیم است.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۵۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸

دفاع مقدس ما نماد مقاومت و دستاورد عظیم انقلاب استسرهنگ علی مختاری‌معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران باعث دگرگونی عظیمی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران شد و مورد توجه و تجزیه و تحلیل و حمایت و استقبال اندیشمندان و انقلابیون جهان قرار گرفت.

وی افزود: چهل سال اقتدار، چهل سال پیشرفت، چهل سال مقاومت و چهل سال سیلی زدن به دشمنان رهآورد انقلاب اسلامی است و ما در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی شاهد این دستاوردهای بزرگ هستیم.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: اگر به تاریخ نگاه کنیم، می‌بینیم که دو ابر قدرت بزرگ یعنی غرب و شرق به فینال مسابقات رسیده بودند و هر کدام از آنها که پیروز می‌شد حاکمیت دنیا را برعهده می‌گرفت، در این میان انقلاب اسلامی ایران ظهور و بروز پیدا کرد و تمام نقشه‌ها و معادلات را به هم ریخت.

وی با بیان اینکه ایدئولوژی هر دو ابرقدرت بر بی‌دینی متکی بود، گفت: ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران دینی و کاملاً اعتقادی بود.

مختاری در ادامه به توطئه و نقشه‌های دشمنان از اول انقلاب اشاره کرد و افزود: طراحی انواع کودتاها، راه‌اندازی جنبش‌های تجزیه‌طلبانه، ترور دانشمندان هسته‌ای، جاسوسی علیه امنیت ملی، شلیک به هواپیمای مسافربری و کشته شدن صدها انسان بی‌گناه، اعمال تحریم‌ها، تشویق رژیم بعث عراق برای حمله به ایران و... از اقدامات آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال اشاره کرد و گفت: در چشم پزشکی قبل انقلاب هیچی نداشتیم اما بعد از انقلاب امروز رتبه اول در خاورمیانه را داریم.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در سرعت رشد علمی ما رتبه اول جهان را داریم، در عرصه نظامی نیز قبل از انقلاب وابسته بودیم اما امروز به برکت انقلاب و ولایت رتبه ششم جهان را داریم.

وی با بیان اینکه در هوافضا قبل از انقلاب هیچ چیز نداشتیم اما امروز رتبه هشتم جهان را داریم، ادامه داد: در جراحی قلب قبل انقلاب چیزی نداشتیم امروز به برکت انقلاب اسلامی رتبه اول جهان در جراحی قلب کودکان را داریم.

مختاری با اشاره به دستاوردهای کلیدی انقلاب اسلامی ایران گفت: دفاع مقدس ما به عنوان نماد مقاومت یک دستاورد عظیم است، شکل گیری جبهه‌های مقاومت در سوریه، عراق و یمن و موج بیداری اسلامی و وجود سید حسن نصرالله و ساخت انواع موشک‌ها از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران و به ویژه نسل جوان ما باید بدانند که برای وجب به وجب این کشور خون ریخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات