خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند مطرح کرد

توسعه شهری و فرهنگ اجتماعی نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها

فرماندار نهاوند گفت: توسعه شهری و فرهنگ اجتماعی نیازمند عزم جدی همه دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی است که خوشبختانه رویه شورای فرهنگ عمومی نهاوند تا به امروز خوب ارزیابی شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

توسعه شهری و فرهنگ اجتماعی نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند که در محل ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: تمام دغدغه‌هایی که در بحث فرهنگ وجود دارد به حق است اما اگر این مشکلات در یک شب به وجود نیامده تا ما یک روزه آنها را حل کنیم.

وی با بیان اینکه چیزی که در ۱۰ سال تکرار شده امروز به فرهنگ تبدیل شده است، گفت: امروز سد معبر، نظافت شهری و ترافیک موجود در شهر از مسائل مهم شهرستان است.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز در نهاوند نه عابر و نه سواره در مسیر خود حرکت نمی‌کنند، تصریح کرد: رفع این معضل نیازمند کار فرهنگی است چرا که با برخورد قهری قابل حل و فصل نیست.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده در بحث نظافت شهری و روانسازی ترافیک در نوروز بتوانیم به صورت شایسته عمل کنیم، گفت: توسعه شهری و فرهنگ اجتماعی نیازمند عزم جدی همه دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی است که خوشبختانه رویه شورای فرهنگ عمومی نهاوند تا به امروز خوب ارزیابی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات