خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی تروریست‌ها را به‌کار گرفته است/ شهدا مظهر قدرت و عزت هستند

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه امروز دشمن سراسیمه و مستاصل شده و برای مقابله با جمهوری اسلامی تروریست‌ها و عربستان را به کار گرفته است، گفت: آنها می‌خواهند با ترقه‌بازی‌های خود ترس و وحشت در جامعه ایجاد کنند اما ملت ما هیچ‌گاه نمی‌ترسد.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۱۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

امروز دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی تروریست‌ها و عربستان را به کار گرفته است/ شهدا مظهر قدرت و عزت هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدباقر برقراری امروز در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان، مدافعان حریم انقلاب که به همت سپاه انصارالحسین(ع) همدان در مسجد مهدیه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و 27 شهید حادثه تروریستی اخیر اظهار کرد: امیدوارم این انقلاب که با خون مطهر شهدا آبیاری شده به زودی به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا، انسان و انقلاب را زنده و نوپا نگه می‌دارد، افزود: شهدا با ایثارگری خود زندگی و حیات خود را بیمه کرده و جاوادنه شدند ضمن اینکه انقلابی که با خون شهدا گره خورده جاودانه شد.

امام جمعه شهرستان ملایر در تشریح اهداف گروه تروریستی به اتوبوس حامل پاسداران در جاده خاش ــ زاهدان با بیان اینکه دشمنان با برنامه‌ریزی و توطئه‌های مختلف در تلاش بودند تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد، گفت: این ملت جشن 40 سالگی انقلاب را جشن گرفته و با حضور باشکوه و حداکثری در زیر بارش برف و باران در مراسم راهپیمایی 22بهمن، دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناکام گذاشت، بنابراین دست به اقدام تروریستی زدند.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور حماسی و  باشکوه در مراسم راهپیمایی قدرت و عظمت ملت و نظام را به رخ جهانیان کشیدند، تاکید کرد: در این روز دشمنان نظام از دین اسلام و نظام دینی انقلاب اسلامی مأیوس و ناامید شدند.

برقراری با بیان اینکه دشمنان انقلاب از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی به دنبال سرنگونی و براندازی نظام بود، عنوان کرد: دشمن در روزهای پایانی دهه چهارم انقلاب فشارهای بسیاری بر کشور وارد کردند تا انقلاب به 40 سالگی خود نرسد به طوری که خواب‌های آشفته‌ای همچون تابستان داغ، برپایی جشن کریسمس در تهران و... را دیده بودند که هیچ کدام تعبیر نشد و همچون گذشته با شکست روبرو شدند.

وی با اشاره به اینکه در طول 40سال اخیر سابقه نداشته است که آمریکا به صراحت از براندازی جمهوری اسلامی سخن بگوید، اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب به این نتیجه رسیده بودند که اگر انقلاب اسلامی به بعثت 40سالگی خود برسد، همه آزادی خواهان و ملت‌های تشنه حقیقت و همچنین حاکمیت دینی و مردمی را به معنای واقعی کلمه بیدار خواهد کرد بنابراین تمام تلاش خود را به کار بستند تا مانع از رسیدن انقلاب به 40 سالگی خود شود اما مردم با هوشیاری تمام در مراسم راهپیمایی 22بهمن شرکت کرده و دشمنان را ناکام گذاشتند.

* عظمت اسلام و قدرت مسلمین در 22 بهمن سال 57 به رخ دشمنان کشیده شد

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه آمریکا هزینه‌های بسیاری کرد تا ابرقدرت و کدخدای جهان باشد، گفت: در این راه خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه را ریختند، 6 تریلیون دلار برای براندازی شوروی و ۲۰ تریلیون دلار در منطقه هزینه کردند تا فرمانروای منطقه، دنیا و حاکمیت را به دست بگیرند اما به یکباره با ظهور پدیده کوثر انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 57  تمام هزینه‌ها و تلاش‌های آنها بی‌اثر شد و نتوانستند به اهدافشان دست یابند.

وی تصریح کرد: عظمت اسلام و قدرت مسلمین در 22بهمن سال 57 به رخ دشمنان کشیده شد.

برقراری به جریان تبعید امام در سال 43 اشاره و بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده بودند که امام راحل فردی است که زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم می‌کند، بنابراین برای جلوگیری از این زمینه‌سازی، امام را در سال‌های 42و43 از مرکز حوزه علمیه قم دستگیر و به نجف تبعید کردند.

وی ابراز داشت: دشمنان با خلق حماسه 22 بهمن سال 57 به این نتیجه رسیدند  که با وجود تبعید امام، فریب خوردند و امام راحل توانست زمینه را برای ظهور حکومت جهانی آماده کند.

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه با ظهور انقلاب دشمنان تمام تلاش و حمیت خود را به کار بستند تا انقلاب را شکست دهند، افزود: در این راستا توطئه‌ها و خباثت‌های بسیاری انجام دادند اما در نهایت در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه در شرایطی آمریکایی‌ها برای مقابله با نظام و انقلاب ۱۲۰ هزار نیرو را وارد عراق کردند، گفت: در این زمان برخی افراد در داخل از ترس خود به رهبر انقلاب نامه زدند که باید این بار شما جام زهر را  بنوشید، اما آقا فرمودند که نگران نباشید چراکه مردم عراق اجازه نمی‌دهند یک نظامی فرمانده کشور عراق شود.

* امروز دشمنان بچه تروریست را روانه منطقه می‌کنند

برقراری با بیان اینکه امروز دشمنان بچه تروریست را روانه منطقه می‌کنند، اظهار کرد: ما گنده‌تر از اینها را در سال 58 در کردستان پاس کردیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز داعشی‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و تنها از دور یک عملیات انتحاری انجام می‌دهند، تصریح کرد: دشمنان در تلاش بودند تا داعش را  بر منطقه مسلط کنند اما عراق و پاکستان از وجود داعش پاکسازی شده و در منطقه نیز بقایای آن پاکسازی خواهد شد، به طوری که قبلا با استتار و اختفاء به سوریه و لبنان وارد می‌شدیم اما امروز با امنیت کامل وارد سوریه می‌شویم و مدافعان حرم فاطمیون و زینبیون در سوریه، عراق و لبنان وارد صحنه شده‌اند.

امام جمعه شهرستان ملایر با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ هشت ساله به دنبال ایجاد تفرقه بین ایران و عراق بود، اضافه کرد: امروز این دو کشور با یکدیگر بسیار متحد شده و تعامل خوبی دارند که برپایی اربعین میلیونی یکی از این اتفاقات مهم بود.

وی با بیان اینکه تمام پیش‌بینی‌های دشمن در مورد نظام جمهوری اسلامی ایران غلط از آب درآمده است، گفت: آنچه که امام راحل در مورد انقلاب و نظام پیش‌بینی کرده بود هنوز محقق نشده که به لطف خداوند متعال محقق خواهد شد.

برقراری شهدا را مظهر قدرت و عزت دانست و اظهار داشت: امروز پرچم شهدا بالا است.

وی ادامه داد: امام(ره) مزار شهدا را محفل عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان دانستند که امروز ما به حقیقت شاهد این هستیم و راهیان نور و مقتل شهدا دارالشفا شده است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه تمام امید دشمن بر این بود تا با رحلت امام راحل غائله ختم شود، افزود: ما به برکت امام(ره) از تمامی سنگلاخ‌ها عبور کردیم و به لطف خداوند متعال بعد از امام راحل، امام خامنه‌ای سکاندار کشتی انقلاب اسلامی شدند که با سرعت بالا این راه را ادامه دادند.

* دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است

وی با تاکید بر اینکه امروز  دشمن سراسیمه و مستاصل شده و برای مقابله با جمهوری اسلامی تروریست‌ها و عربستان را به کار گرفته است، تصریح کرد: آنها می‌خواهند با ترقه‌بازی‌های خود ترس و وحشت در جامعه ایجاد کنند اما ملت ما هیچ‌گاه نمی‌ترسد.

برقراری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در کشور است تا ملت را پشیمان کند، گفت: آنها هیچ‌گاه به این هدف خود نخواهند رسید؛ انقلاب اسلامی به بعثت و تکامل و کمال رسیده و ما در اربعین در کمال رشد به مقصد رسیدم که البته ما به این بعثت و رجعت نیاز داشتیم.

وی با بیان اینکه انقلاب به رجعت نیاز دارد، یاداور شد: انقلاب اسلامی برای آنکه پا برجا بماند باید به توکل، توسل، معنویت، خدمتگزاری و مسجدمحوری دهه 60 برگردیم چراکه برای ادامه مسیر به این رجعت نیاز داریم که فرماندهی این بعثت با دهه شصتی‌ها، فرماندهی میانه برای دهه هفتادی‌ها و پیاده‌ نظام این فرماندهی دهه هشتادی‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار