خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: انقلاب را حول محور ولایت به پیروزی رساندیم و جنگ تحمیلی را نیز با هدایت‌های پیامبرگونه رهبری به پایان رساندیم، اکنون نیز راه برون رفت از مشکلات کشور پیروی از ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۳۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

راه برون رفت از مشکلات کشور پیروی از ولایت و رهبری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار مهدی ظفری در مراسم بزرگداشت ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان که در شهر رزن برگزار شد، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز صاحب سپاهی هستیم که در صدور اسلام به خارج از مرزها و دفاع از امنیت کشوراز هیچ چیزی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ما در کشور امنیت جانی و روانی نیاز داریم، ادامه داد: وظیفه پاسداران تأمین امنیت جانی در کشور است و در واقع پاسداران سپر جامعه هستند و تعهد کرده‌اند با خون خود حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: امنیت روانی یکی دیگر از نیازهای جامعه است و پشتوانه امنیت جانی جامعه است؛ اگر امنیت روانی در جامعه حاصل شود رزمنده در جبهه نبرد با دشمن خارجی با خیالی آسوده و با روحیه بالایی به میدان می‌رود.

وی گفت: همه مردم در هر پست و مقامی که هستند باید برای ایجاد این امنیت تلاش کنند، اگر خانواده از فرزندان خود در استفاده از فضای مجازی و... مراقبت کند، اگر معلم خوب در تربیت دانش آموزان تلاش کند، در حال دفاع از امنیت روانی است.

سردار ظفری ابراز داشت: حزب و گروه برای رشد جامعه خوب است، اما باید در زیر چتر انقلاب باشد و نباید آرمان‌ها و اهداف انقلاب را خدشه‌دار کند.

وی افزود: انقلاب را حول محور ولایت به پیروزی رساندیم و جنگ تحمیلی را نیز با هدایت‌های پیامبرگونه رهبری به پایان رساندیم، اکنون نیز راه برون رفت از مشکلات کشور پیروی از ولایت و رهبری است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) انقلاب ما باید به انقلاب جهانی امام زمان(عج) پیوند بخورد و باید این انقلاب زمینه‌ساز ظهور باشد بنابراین تمامی مسئولین باید در این راستا کار کنند و اگر مسئولی به جز تشکیل حکومت جهانی فکر کند به انقلاب خیانت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات