سردار کوثری:

تن دادن بهFATF تکرار داستان برجام است؛ به وعده‌های آمریکا دل‌خوش نباشیم

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: تن دادن به FATF تکرار داستان برجام است و همان طور که آمریکا به وعده‌های خود در برجام عمل نکرد با پذیرش این خواسته آن‌ها هم دردی از ایران دوا نمی‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۵۳۸۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد اسماعیل کوثری،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا قصد دارد به وسیله لایحه FATF از گردش مالی همه نهادهای ایران و جزئیات مالی و اقتصادی کشور مطلع شود در حالی که قانون مبارزه با پولشویی در کشور وجود داشته و نیازی به لوایح خارجی نیست.

وی در دانشگاه آزاد واحد همدان بیان کرد: برخی ادعا می‌کنند پذیرش FATF کشور را از بن بست خارج می‌کند، اما پاسخ دهند که با پذیرش این لایحه چه امتیازی برای کشور به دست می آید و آیا مشکلات مالی و اقتصادی برطرف می شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید

جانشین قرارگاه ثارالله با مشابه دانستن ماجرای FATF  و داستان برجام تصریح کرد: بر اساس توافق برجام، رآکتور 40 مگاواتی در خنداب اراک که 91 درصد پیشرفت داشت را بیرون آورده و بتن ریختند مشروط بر اینکه آمریکایی ها هزینه ساخت راکتور 20 مگاواتی را داده و چینی ها آن را بسازند و ایران بهره بردار باشد.

کوثری گفت: آمریکا تاکنون به این وعده خود عمل نکرده و به یقین یک دلار هم برای این کار هزینه نمی کند و پذیرش FATF  هم تکرار داستان برجام است.

وی با اشاره به نقشه دشمن برای ناکارآمد نشان نظام جمهوری اسلامی با به راه انداختن جنگ اقتصادی افزود: تشکیل صف های طولانی مرغ و گوشت و کالاهای اساسی، اتفاقی عادی نیست و می خواهند این روحیه را القا کنند که جمهوری اسلامی به مشکل برخورده؛ بنابراین دولت و مجلس باید برای کنترل بازار برنامه داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار