خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

تنها راه‌حل مشکلات امروز توجه به ظرفیت‌های داخلی است

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌توانند برای ملت بزرگ ایران خللی ایجاد ‌کنند، گفت: تنها راه‌حل فائق آمدن بر مشکلات داخلی توجه به ظرفیت‌های داخلی است.
کد خبر: ۹۱۱۶۲۹۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

تنها راه‌حل مشکلات امروز توجه به ظرفیت‌های داخلی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرهنگ امیدعلی الیاسی در جلسه انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام حول محور ولایت مطلقه فقیه، رمز تداوم پیروزی‌های ملت هوشمند ایران اسلامی است.

وی افزود: ارزش‌های این انقلاب و این نظام الهی چهل سال است میان مردم بصیر ایران نهادینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: ملت ما هوشیار است چون هر زمان که منافع انقلاب به خطر بیفتد، از هر حزب و قوم به میدان آمده و پای دفاع از ارزش‌های انقلا ب در کنار هم می‌ایستند.

وی جمهوری اسلامی را حکومتی مستقل دانست و گفت: دعوای امروز استکبار بر سر استقلال و اسلام ایران است.

الیاسی ابراز داشت: ملت ایران خود تصمیم می‌گیرد، خود رأی می‌دهد و خود پای رأیش می‌ایستد و هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند استقلالش را بهم بزند.

وی عنوان کرد: آمریکای جهانخوار می‌خواهد کشور عزیز ایران زیر بار کدخدایی آمریکا برود، اما ما هزاران شهید، جانباز، آزاده داده‌ایم و چهل سال تحریم‌ها را تحمل کرده‌ایم، چراکه می‌خواهیم آزادانه، مستقل و با عزت زندگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: آمریکایی‌ها بارها اعلام کردند که ما در ایران و منطقه و با یک ابرقدرت طرف هستیم که نقشه‌های ما را می‌خواند و به خوبی برای ملتش تبیین می‌کند و ملتش نیز به خوبی از وی پیروی می‌کنند و این به سبب وجود حکومت اسلامی است.

وی حفظ وحدت را مهمترین نیاز امروز دانست و گفت: امروز باید همه ما حول رهبری که خورشید انقلاب است، حلقه زده و انسجام خود راحفظ کنیم.

الیاسی با بیان اینکه رمز تداوم، ایستادگی، شرف و عزت ما، حفظ وحدت است، گفت: برای حل مشکلات کشور باید نگاهمان به داخل باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌توانند برای ملت بزرگ ایران خللی ایجاد ‌کنند، خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل فائق آمدن بر مشکلات داخلی توجه به ظرفیت‌های داخلی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات