خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به سفر بشار اسد به ایران، اظهارداشت: این سفر نشان از تحقق وعده الهی و پیروزی جبهه مقاومت و ناکامی آمریکا در تثبت اهداف شوم خود در منطقه دارد‌.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۹۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از تحولات مهم در این مقطع حساس دانست.

وی گفت : سفر بشار اسد حاکی از آن است که تمام توطئه های نظام استکبار به سرکردگی آمریکا که تلاش داشتند با جنگ تمام عیار نظام سیاسی قانونی سوریه را سرنگون کنند شکست خورده است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به وضعیت آشفته بازار گوشت و گرانی کالاهای اساسی در کشور بیان کرد: هرچند برای تنظیم بازار دولت اقدام به واردات گوشت کرده است ولی هر روز شاهد صف های طولانی مردم برای خرید آن هستیم که این موضوع نشان میدهد دست های پشت پرده وجود دارد و گوشت قاچاق میشود.
وی با تاکید بر اتخاذ راه کارهای عملی برای قطع دست دلالان از بازار گوشت تصریح کرد: نهاد های نظارتی با تلاشی مجددانه و مضاعف در این زمینه باید وارد عمل شوند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه خطبه ها و در ادامه سلسله مباحث گفتار نیک از دیدگاه قرآن گفت: باید یاد بگیریم که نیک و طیب سخن بگوییم چرا که گفتاری در پیشگاه خداوند پسندیده است که پاکیزه و صادق باشد.
امام جمعه تبریز داشتن سخن نیک در روابط اجتماعی را با اهمیت خواند و گفت: به عنوان مثال نیکو صحبت کردن با افرادی که دست نیاز به سوی ما دراز میکنند از اخلاق پسندیده دینی و اسلامی است.

ارسال نظرات