مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت:این نمایشگاه از ۱۶ اسفند آغاز شده است و تا ایام نوروز ادامه دارد و در یادمان‌هایی همچون هویزه و پادگان دوکوهه، فعالیت این نمایشگاه در ایام نوروز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۴۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علیرضا ابهری مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی با اشاره به راه اندازی این نمایشگاه در یادمان‌های دفاع مقدس بیان کرد: در حال حاضر شاهد راه اندازی نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در یادمان‌های دفاع مقدس مثل اروندکنار، هویزه، شلمچه، اردوگاه شهید باکری خرمشهر، دوکوهه، اردوگاه شهید باکری دزفول و اردوگاه شهید کاظمی اهواز به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیان دیدگاه‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه‌ها با همکاری حوزه علمیه کشور و با مدیریت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس راه اندازی شده است که سومین سال خود را پشت سر می‌گذارد و در روزهای منتهی به نوروز، میزبان زائران راهیان نور است. امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که ازسوی امام خامنه ای منتشر شد، تلاش داریم که با استفاده از راویان توانمند و تابلو نوشته‌هایی که در این نمایشگاه‌ها نصب گردیده است، بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را برای زائران راهیان نور شرح دهیم.

مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: این نمایشگاه از ۱۶ اسفند آغاز شده است و تا ایام منتهی به نوروز ادامه دارد و در یادمان‌هایی همچون هویزه و پادگان دوکوهه، فعالیت این نمایشگاه در ایام نوروز هم ادامه دارد. سال گذشته بیش از ۲۰۰۰ زائر از این نمایشگاه در یادمان هویزه بازدید کردند و امسال پیش بینی می‌کنیم که آمار بازدیدها افزایش چشمگیری داشته باشد.

ارسال نظرات