امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهیدان است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهدای والامقامی است که با صرف‌نظر از تعلقات مادی و دنیوی به اوج تعالی و کمال رسیدند.
کد خبر: ۹۱۱۹۵۵۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت با تبریک حلول ماه رجب گفت: شهدا با درک صحیح از نیازهای معنوی و پر کشیدن به‌سوی خداوند متعال به‌مراتب کمال رسیدند.

سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به‌ضرورت قدم نهادن در راه شهدا افزود: قدم گذاشتن در مسیری که شهدای والامقام برای ما ترسیم کرده‌اند ازجمله وظایف و رسالت‌های خطیری است که بر عهده ما گذاشته‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توفیق بزرگی است که به استان بوشهر به ویژه دانشگاه علوم پزشکی تعلق‌گرفته است.

امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهیدان است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمن در حذف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار آن‌هم به میزبانی قشر نخبه، فرهیخته و جامعه علمی مانند تیری است بر پیکره دشمن که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.

امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهیدان است

حسینی بوشهری بابیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد روزنه‌ای برای استعمار ملت‌ها است، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدا در استان قهرمان مبارزه با استعمار و همت عالی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تدارک این حرکت عظیم کاری بسیار ستودنی و شایسته تقدیر است.

امنیت امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهیدان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از ایشان برای شرکت در این کنگره ملی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو را ارائه دادند.


انتهای پیام/

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار