خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان خبر داد

اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم استان همدان در ایام نوروز 98

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 25 گروه جهادی در ایام نوروز 98 با حضور در مناطق محروم استان همدان به خدمات رسانی به مردم خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۱۱۹۸۴۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

اعزام 25 گروه جهادی به مناطق محروم استان همدان در ایام نوروز 98علی قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در ایام نوروز 98 جهادگران استان همدان در قالب 25 گروه جهادی برای خدمات‌رسانی و انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه به مناطق محروم و حاشیه شهر اعزام خواهند شد.

وی گفت:  این گروه‌ها متشکل از 18 گروه جهادی محلات، دو گروه جهادی دانش‌آموزی و پنج گروه جهادی جامعه زنان است که در ایام نوروز به فعالیت خواهند پرداخت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه گروه‌های جهادی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان و عمرانی و... فعالیت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از برنامه‌های شاخصی که توسط گروه‌های جهادی در ایام نوروز برگزار خواهد شد می‌توان به تشکیل کلاس‌های آموزشی، احکام و سبک زندگی، مرمت و بازسازی حمام و سرویس بهداشتی، مدرسه، خانه نیازمند، مسجد و حسینیه و ... اشاره کرد.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی نیز از دیگر اقدامات مهم گروه‌های جهادی است که در ایام نوروز 98 انجام خواهد گرفت.

قراباغی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک هزار و40 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سطح استان گفت: این پروژه‌ها در قالب 28 عنوان پروژه در سراسر استان انجام خواهد گرفت که شامل فعالیت‌های عام المنفعه و زود بازده خواهد بود.

وی با بیان اینکه در صدد آن هستیم که برای پیشبرد این یک هزار و40 پروژه از ظرفیت گروه‌های جهادی نیز استفاده کنیم، اظهار داشت: به همین منظور به زودی جلسه فوق العاده مجمع جهادگران استان تشکیل خواهد شد تا نحوه مشارکت و همکاری گروه‌های جهادی در پیشبرد این پروژه‌های عمرانی در سطح استان نیز تعیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار