خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بر نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب تاکید کرد و گفت: به طور قطع پشت سر گذاشتن 40 ساله نخست انقلاب به دلیل استفاده صحیح از نسل جوان بود که در آینده نیز این‌چنین خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۳۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳

جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب نقش بی‌بدیلی دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در سومین کنگره شهدای کارمند استان و نخستین یادواره 74 شهید استان در مبارزات انقلابی با گرامیداشت روز شهدا اظهار کرد: تاسیس بنیاد شهید یک یادگاری از امام راحل است.

وی با گرامیداشت 450 شهید کارمند و 74 شهید انقلاب استان همدان با بیان اینکه این شهدا گوشه‌هایی از افتخارات استان هستند، افزود: از بین شهدای کارمند 200 شهید متعلق به آموزش و پرورش و از معلمان هستند که نشانگر حضور قشرهای مختلف مردم در جبهه‌های نبرد است که این وظیفه و رسالت را درک کردند که باید برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی در صحنه دفاع مقدس حضور یافته و جان خود را در مسیر حفظ اسلام و انقلاب هدیه کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با گرامیداشت دهه پنجم انقلاب به بیانیه حکیمانه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری به مناسبت چهل سالگی انقلاب تبیین فرمود اشاره و عنوان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم باید با قدرت و اقتدار بیشتر قدم برداریم.

وی با بیان اینکه در این بیانیه رهبر حکیم و فرزانه نظام دورنمایی را برای آینده کشور ترسیم کردند، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب را ترسیم کرده‌اند که در این نقشه وظایفی را برای مردم، مسئولین و اقشار مختلف مردم مشخص کرده‌اند.

سردار مجیدی با تاکید بر ضرورت عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه بایدها و نبایدهای انقلاب را مشخص کرده‌اند که اگر به آنها عمل کرده و در صراط مستقیم قرار بگیریم به طور قطع به اهداف و آرمان‌های چهل ساله دوم دست خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه جوانگرایی یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است، بر فراهم‌سازی زمینه برای حضور جوانان در راستای تحقق گام دوم انقلاب تاکید و عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر فراهم کردن زمینه برای استفاده از ظرفیت نسل جوان برای پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بر نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب تاکید و بیان کرد: به طور قطع پشت سر گذاشتن 40 ساله نخست انقلاب به دلیل استفاده صحیح از نسل جوان بود که در انقلاب، در دفاع مقدس، سازندگی و در ادامه انقلاب و ایجاد تحول اساسی در کشور نقش‌آفرینی کردند که در آینده نیز این‌چنین خواهد بود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: علت توجه به جوان و استفاده از این ظرفیت در بیانیه گام دوم انقلاب این است که بتوانیم با استفاده از این پتانسیل و ظرفیت نسل جوان یک جهش بزرگ را در انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.
سردار مجیدی انتصاب حجت الاسلامی شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان را اقدام رهبری در راستای اجرای گام دوم انقلاب دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری جزو اولین افرادی هستند که در راستای تحقق گام دوم انقلاب اولین قدم‌ها را برداشتند.

وی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های 15 ساله آیت الله محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان عنوان کرد: رهبری امروز قدم نخست را در بین ائمه جمعه و جماعات برداشتند و یکی از جوانان عزیز را برای آنکه بتواند این پرچم بزرگ را به دوش بگیرد انتخاب کردند که در روز جمعه در استقبال از نماینده ولی فقیه که رهبری در بین ائمه جمعه اولین امام جمعه جوان را انتخاب کردند به پیش خواهیم رفت تا بتوانیم از ایشان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی بهره بگیریم .
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه سخنان خود با اشاره به مقام و منزلت شهدای استان همدان با بیان اینکه شهدا و رزمندگان استان در تداوم انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نیامدند، گفت: حضور رئیس جمهور در کشور عراق با استقبال مردمی در عراق مواجه شدند که در مقایسه با سفر مخفیانه و ذلیلانه رئیس جمهور آمریکا به عراق نشان می‌دهد که خون شهدا تعیین کننده بود به طوری که رزمندگان و خون شهدا به نظام عزت و اقتدار بخشیده است.

وی اضافه کرد: امروز با افتخار ریاست جمهوری کشور به عراق سفر کرد و یک برگ برنده در جهان تبدیل شد تا استکبار جهانی بفهمند اگر ایران در منطقه خاورمیانه در کنار مستضعفین انجام وظیفه می‌کند در راستای تقویت جبهه مقاومت که در برابر جبهه استکبار ایستادگی کرده است تا بتواند رسالت بزرگ خود را به سرانجام برساند.
سردار مجیدی با اشاره به حمله انتحاری تروریست‌ها به یک دستگاه اتوبوس حامل پاسداران در جاده خاش ــ زاهدان با عنوان اینکه گام دوم انقلاب با تقدیم خون پاک شهدای پاسدار انقلاب اسلامی همراه شد، خاطرنشان کرد: به طور قطع این یک حرکت و زمینه‌ساز بود تا بتوانیم در مقابل دشمنان گام دوم را محکم‌تر برداریم که از خداوند متعال می‌خواهیم این توفیق را به تمامی مسئولین نظام بدهد تا قدردان این شهدا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آنچه جمهوری اسلامی را مانند نگین در جهان معرفی کرده، خون پاک شهداست، یادآور شد: در چهل سالی که پشت سر گذاشتیم همواره حرکت خودجوش و بزرگ مردم بود که به دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند و با حضور در صحنه‌های مختلف عزت را برای جمهوری اسلامی فراهم آوردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به نقش مردم در طول چهل سال انقلاب، حضور موثر مردم در صحنه‌های مختلف را موجب بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست و عنوان کرد: به همین دلیل توانستیم در مقابل با تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ایستادگی کنیم که به طور قطع در آینده نظام نیز این چنین خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات