خبرهای داغ:
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج با اشاره به اینکه امروز دنیا مات و مبهوت اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه های مختلف و از جمله فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای است، گفت: نظام استکبار جهانی به دنبال تغییر ساختار قانونی ایران است.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۴۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

امروز دنیا مات و مبهوت اقتدار و عزت ایران اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار سالار آبنوش در آئین بزرگداشت بیش از 750 شهید شهرستان تویسرکان اظهار داشت: مدیران غرب زده غوغا‌سالاری نکنند و قانون از کجا آورده‌ای را برای برادر و بردارزاده های خود عملی کنند.

وی افزود: وظیفه همه ماست که با منطق و استدلال جلوی تداوم ناکارآمدی برخی مدیران ناکارآمد را بگیریم زیرا شرایط معیشتی و اقتصادی به دلیل همین ناکارآمدی‌ها و بی‌تدبیری ها سخت شده است.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج تصریح کرد: بعضی از مدیران اجرایی با کارآمد نبودن خود، معیشت را بر مردم تنگ گرفته‌اند و دائم می‌گویند نمی‌گذارند ما کار کنیم در حالی که در مسیر خواست اربابان آمریکایی خود حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز دنیا مات و مبهوت اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه های مختلف و از جمله فن‌آوری صلح آمیز هسته‌ای است، بیان کرد: نظام استکبار جهانی به دنبال تغییر ساختار قانونی ایران است اما هزینه 7 تریلیون دلاری آمریکا در منطقه ما، نشان از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران دارد.

سردار آبنوش تاکید کرد: انقلاب اسلامی با ظهور و تداوم حیات خود، کمر نظام سلطه جهانی را شکسته اما برخی غرب‌زدگان داخلی سیاه‌نمایی‌های دشمنان را باور می‌کنند.

وی ابراز کرد: خدا‌محوری، ولایت‌پذیری و کار و تلاش مضاعف و جهادی رمز و راز کامیابی و موفقیت ما در همه عرصه ها می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات