خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همه روحانیون، دانشگاهیان و حوزویان بر این مسئله دقت کنند امروز رهبر ما بزرگ منادی وحدت در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۶۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

امروز رهبر ما بزرگ منادی وحدت در جهان اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی امروز در شورای اداری و تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: جمعه گذشته بعد از نماز جمعه مردم فهیم، مهربان و دوست داشتنی به قدری من را شرمنده کردند که نمی دانستم چگونه خود را پنهان کنم؛ حالت و اشک هایی را دیدم که وصف ناپذیر است.

وی بیان کرد: این ابراز محبت‌ها نشانه مودت و صداقت است و تاکنون کوتاه نیامدیم به گونه‌ای که زندگی شخصی بنده نیز فدای کارم شد.

امام جمعه سابق همدان عنوان کرد: بر اساس تعهد این امانت را برعهده گرفتیم و هیچ چشم داشتی جز رضایت خداوند را در نظر نداشتیم.

وی با بیان اینکه اگر مدیریت پیامبرگونه امام عزیز نبود این همه پیروزی‌های چشم‌گیر وجود نداشت و امیدوارم خداوند این نعمت را از جهان اسلام نگیرد، گفت: دیروز دوبار دست مقام معظم رهبری را بوسیدم که یک مرتبه آن به سبب برداشتن این وظیفه از دوشم بود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه زمانی آل سعود خود را ولی امر مسلمین معرفی می‌کردند و مردم را فریفته بودند که اکنون تشت رسوایی آنها به زمین افتاده است، افزود: اولین کسی که در استان شعار  داد «مرگ بر آل سعود کافر» من بودم.

محمدی گفت: همه روحانیون، دانشگاهیان و حوزویان بر این مسئله دقت کنند امروز رهبر ما بزرگ منادی وحدت در جهان اسلام است.

محمدی در ادامه از همکاری مسئولان نیز تقدیر کرد و گفت: خاطر ندارم نامه‌ای نوشته باشم و کارگزاری درخواست مرا انجام نداده باشد مگر اینکه قانون اجازه نداده باشد.

وی با بیان اینکه کار باید برای مردم باشد، گفت: کمترین حقوق را به کارکنان دفتر نماینده ولی‌فقیه که انصافا از نیروهای انقلابی و ولایی هستند، پرداخت می‌شد که از آیت‌الله شعبانی می‌خواهم از نیروهای زبده استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات