خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان بر امنیت پایدار به عنوان مهم ترین رکن زندانبانی تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی و تلاش مضاعف در رسیدن به اهداف سازمان بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۵۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

امنیت پایدار مهمترین رکن زندانبانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در جلسه شورای اداری و برنامه‌ریزی که با حضور مسئولان ستادی اداره کل و روسای زندان‌های تابعه استان برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، وضعیت زندان‌های استان را به صورت نسبی مطلوب توصیف کرد و خواستار پویایی، پیشرفت و اهتمام بیشتر در انجام وظایف محوله شد.

وی افزود: لازمه رسیدن به موفقیت و پیشرفت داشتن برنامه است و انسان برای اینکه به کمال برسد باید تلاش کند.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه همچنین به نقش مهم برنامه‌ریزی، همدلی و کار گروهی تاکید کرد و گفت: اگر خود را باور داشته باشیم و در راستای یک برنامه مشخص با اهداف معین حرکت کنیم بدون تردید حتی در سخت‌ترین شرایط نیز موفق خواهیم بود.

وی بر امنیت پایدار به عنوان مهم ترین رکن زندانبانی تاکید و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی و تلاش مضاعف  در رسیدن به اهداف سازمان بسیار مهم است.

پروین خطاب به مسوولان و روسای زندان‌های تابعه گفت: زندانبانی کار سخت و دشواری است و در این خصوص باید تلاش کنید و کارکنان را به همدلی و همراهی در اجرای سیاست‌های سازمانی و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای توصیه کرد.

مدیر کل زندان های همدان در بخش دیگری از سخنان خود  سرکشی روسای زندان ها از بندها ،عرض حضوری با زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد.

وی در ادامه بر تقویت مددکاری، بربرگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در داخل بندها ویژه مددجویان، نظارت بر فروشگاه‌ها، تخلیه روانی بندها، تهیه برنامه غذایی ویژه نوروزو برگزاری نشست تخصصی با مددکاران، فرهنگی، اجرای احکام، فناوری اطلاعات، بهداشت و درمان، یگان حفاظت و اشتغال از دیگر موارد مطرح شده در شورای اداری وبرنامه ریزی زندان‌های استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات