خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر عنوان کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: شهرستان ملایر شهرستانی در حال رشد و توسعه است و یکی از ملزومات رشد و توسعه در هر منطقه تأمین برق مورد نیاز صنایع و واحدهای تولیدی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۳۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷

تأمین برق صنایع و واحدهای تولیدی از ملزومات رشد و توسعه در هر منطقهبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در دیدار با مدیرعامل برق باختر اظهار داشت: شهرستان ملایر شهرستانی در حال رشد و توسعه است و یکی از ملزومات رشد و توسعه در هر منطقه تأمین برق مورد نیاز صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های فراوان کشاورزی و تولیدی بوده و لازم است تا نیازهای اولیه واحدهای تولیدی را مهیا کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: کارخانه‌های فروسیلیس در شهرک امام رضا(ع) در بخش جوکار، به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین کارخانه‌های فرو سیلیس در کشور در حال فعالیت است و توانسته اشتغال مناسبی را فراهم آورد.

وی ادامه داد: شرکت فولاد در بخش سامن در حال فعالیت بالایی است و فولاد جعفری در بخش زند نیز به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

فتحی تأکید کرد: در انجام طرح‌های بزرگ تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان موردنیاز است و باید حداکثر تلاش‌ها صورت گیرد تا این کار فراهم شود.

مدیرعامل برق باختر نیز در این جلسه عنوان کرد: در شهرستان ملایر شرایط ویژه‌ای به لحاظ توسعه صنعتی و کشاورزی ایجادشده است که باید همگی تلاش نماییم تا این شرایط روزبه‌روز بهتر شود.

فرهاد شبیهی ادامه داد: وجود توانایی‌های بالا در این شهرستان و وجود شهرک‌های تولیدی و صنعتی، لازم است تا برق موردنیاز این واحدها به‌طور کامل تأمین گردد.

وی تصریح کرد: در شهرستان ملایر به دلیل رو به رشد بودن صنعت و توسعه، در برخی مناطق با افت ولتاژ روبرو هستیم و لازم است تا این مشکل برطرف شود.

مدیرعامل برق باختر ادامه داد: مطالعات ایجاد پست 500 مگاواتی در شهرستان ملایر انجام‌شده است و کارهای اولیه نیز صورت پذیرفته و امیدواریم بتوانیم به‌زودی عملیات اجرایی آن را نیز شروع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات