خبرهای داغ:
رئیس پلیس‌راه استان همدان خبر داد

افزایش ۲۴ درصدی تردد در محورهای استان همدان

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: این آمار در مقایسه با سال قبل با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد شاهد افزایش ۲۴ درصدی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۴۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

افزایش ۲۴ درصدی تردد در محورهای استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضا عزیزی از کشته و مجروح شدن ۵۸ نفر از هموطنان طی ۶ روز گذشته در محورهای استان همدان خبر داد و اظهار داشت: طی روزهای پایانی سال و آغاز سال نو ترافیک پرحجمی در محورهای مواصلاتی استان همدان شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است، گفت: این آمار در مقایسه با سال قبل با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد شاهد افزایش ۲۴ درصدی است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با بیان اینکه متأسفانه در این مدت در بخش تصادفات جرحی نیز شاهد افزایش ۲۲ درصدی بوده‌ایم، گفت: سال گذشته ۳۵ نفر در ۶ روز مجروح شدند که متأسفانه امسال در این مدت به ۵۲ نفر افزایش‌یافته و در بحث تصادفات فوتی نیز در این مدت ۶ نفر فوتی داشتیم که نسبت به سال قبل تا به این لحظه افزایشی نداشته است.

وی گفت: عمده تصادفات فوتی استان همدان در محورهای روستایی رخ‌داده که علت این تصادفات سرعت غیره مجاز بوده که مربوط شهروندان بومی استان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات