خبرهای داغ:
بیانیه بسیج ‌دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان:

ما دانشجو معلمان سد محکمی مقابل تلاش‌های امثال تقی‌زاده‌ها ایجاد خواهیم کرد

در بیانیه بسیج ‌دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان آمده است: ما دانشجو معلمان با توکل بر خداوند متعال و آگاهی کامل، در لبیک به فرمان رهبر عزیزمان سد محکمی مقابل تلاش‌های امثال تقی‌زاده‌ها ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۲۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹

ما دانشجو معلمان سد محکمی مقابل تلاش‌های امثال تقی‌زاده‌ها ایجاد خواهیم کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج ‌دانشجویی و دانشجومعلمان انقلابی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان همدان در لبیک به فرمایش حضرت آقا که در حرم امام رضا (ع) فرمودند «اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند. البته امروز به توفیق الهی جوان‌های مومن و مردم انقلابی ما نخواهند گذاشت این تقی‌زاده‌ها حرف‌شان به کرسی بنشیند. ۹۸/۱/۱» بیانیه‌ای صادرکرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ/أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَكِنْ لَا یشْعُرُونَ»

با نگاهی عمیق به تاریخ و اوضاع فعلی جهان برای هرشخص خردمند و عادلی روشن است که اسلام نه تنها بهترین راه نجات جامعه بشری، بلکه تنها راه است.

برای ایجاد تمدن یکپارچه اسلامی، به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیاز بود به یک انقلاب و نظام سازی که از پس آن برآمدیم! و اکنون در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم، برای گذر از این مرحله قرعه بنام جوانان این نسل افتاده است.

پس از عبور از مرحله دولت اسلامی به سمت جامعه اسلامی حرکت خواهیم کرد تا در نهایت تمدن جهانی اسلام شکل بگیرد؛ ان شاءالله. اما ما در عبور از تمام این مراحل با موانع و سنگ اندازی‌هایی روبرو بوده و هستیم.

با مشاهده پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی به طور قطع جبهه استکبار بی‌تفاوت نمانده و فشارها و مانع تراشی‌های خود را افزایش داده است، البته گاهی دست استکبار از آستین خودی نماها بیرون می‌زند و نتیجه‌اش می‌شود امثال تقی‌زاده‌ها! که سعی دارند چهره زشت و کریه غرب را که منبع و مأوای اصلی استکبار و ظلم و جنایت است بزک کرده و با اجرایی کردن اسناد شرم آوری همچون ۲۰۳۰ که ثمره فرهنگ متزلزل غربی است، فرهنگ ایرانی ـ اسلامی را تضعیف کنند.

آنان به این امر نیز اکتفا نکرده و به تخریب و تضعیف روحیه جوانان می‌پردازند تا پایه‌های تمدن اسلامی را که همین جوانان هستند بلرزانند، که البته با بصیرت، همت و روحیه انقلابی و جهادی جوانان جمهوری اسلامی در این امر موفق نخواهند شد؛ ان‌شالله.

همینطور از آن دسته از مسئولین که با غفلت خود راه را بر ورود فرهنگ مخرب غرب و سند ننگین ۲۰۳۰ هموار نموده‌اند می‌خواهیم با عنایت و همتی دوچندان به رصد اسناد و رخدادهای فرهنگی بپردازند.

ما دانشجو معلمان با توکل بر خداوند متعال و آگاهی کامل، در لبیک به فرمان رهبر عزیزمان که فرموند «امروز به توفیق الهی جوان‌های مومن و مردم انقلابی ما نخواهند گذاشت این تقی‌زاده‌ها حرف‌شان به کرسی بنشیند»، سد محکمی مقابل تلاش‌های امثال تقی‌زاده‌ها ایجاد خواهیم کرد و کمال سعی و تلاش را جهت اجرایی شدن اسناد بومی همچون سند تحول بنیادین که ثمره فرهنگ ایرانی ـ اسلامی است خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات