خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
جانشین فرمانده سپاه همدان با اشاره به اعزام چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به منطقه سیل زده گمیشان گفت: روز گذشته این محموله ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۳۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲

اعزام چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به منطقه سیل زده گمیشانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی با اشاره به اعزام چهارمین محموله کمک‌های مردمی استان همدان به منطقه سیل زده گمیشان اظهار داشت: روز گذشته این محموله شامل پتو، برنج، روغن، لباس، نان، وسایل بهداشتی، ظروف آشپزخانه، و دیگر مایحتاج مورد نظر مردم منطقه سیل زده ارسال شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون سردار مجیدی فرمانده سپاه همدان در منطقه حضور دارد، افزود: با حضور فرمانده کل سپاه و برگزاری یک جلسه مشترک، وظایف و ماموریت‌های محوله به استان مشخص شده است.

جانشین فرمانده سپاه همدان بیان کرد: با توجه به حضور فیزیکی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در منطقه و استقرار امکانات و تجهیزات فنی، مهندسی و پزشکی سپاه در گومیشان و روستاهای اطراف آن از مردم می‌خواهیم کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در اختیار سپاه همدان قرار دهند تا امر بازسازی منطقه با سرعت بیشتری انجام شود.

سردار فرجی با تاکید براینکه بر اساس نظرات و درخواست کارشناسان سپاه همدان تجهیزات و امکانات به منطقه ارسال می‌شود، ابراز کرد: ما به دلیل نیاز فوری مردم منطقه بخشی از مایحتاج آنها را خریداری کرده‌ایم و از مردم می‌خواهیم در تهیه باقی مایحتاج مردم منطقه مانند شیر خشک، وسایل بهداشتی، آب معدنی، مواد غذایی خشک و کنسروی و دیگر موارد سپاه همدان را یاری کنند تا محموله‌ها به صورت سبد کالا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه از مردم خوب استان همدان انتظار داریم همانگونه که در حادثه زلزله کرمانشاه واد عرصه کمک‌رسانی شده و سپاه را یاری کردند، در این حادثه نیز ما را برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم سیل زده یاری دهند، عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم کمک‌های نقدی خود را به  شماره حساب 5151818086011 بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و شماره حساب 1-11504545-35-3810 بانک انصار حوادث غیرمترقبه سپاه انصارالحسین(ع) واریز کنند.

جانشین فرمانده سپاه همدان با اعلام اینکه خوشبختانه توانسته‌ایم با قرار دادن صدهراز گونی در اطراف شهر و ایجاد یک دیوار مانع از ورود آب به داخل شویم، افزود: با اقدامات تیم مهندسی سپاه برای لوله گذاری و خروج آب، امروز عصر یا فردا صبح یکی از جاده‌های گمیشان آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر گروه مهندسی سپاه همدان، یک گروه پزشکی نیز  به همراه آمبولانس، تجهیزات و دارو به منطقه اعزام شده است تا پاسخگوی نیاز پزشکی مردم در سطح عمومی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات