خبرهای داغ:
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

قطعی برق 109 روستای استان همدان در پی بارش برف و باران

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه 70 اکیپ عملیاتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: تاکنون 109 روستا در سطح استان دارای قطعی برق است.
کد خبر: ۹۱۲۳۳۳۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

قطعی برق 109 روستای استان همدان در پی بارش برف و بارانشیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به شدت بارش‌ برف و باران در استان همدان اظهار داشت: با شروع بارندگی از ساعت 10 صبح 11 فروردین ماه با توجه به فراخوانی قبلی مدیران اجرایی و کشیک، بهره‎برداران و همکاران ستادی تمام نیروها در آماده‌باش کامل بودند.

وی افزود: از ساعت 1:30 صبح امروز با شروع بارش برف سنگین در استان تمام همکاران در ستاد و بخش‌های اجرایی و اتفاقات عملیات نسبت به برنامه‌ریزی و اعزام اکیپ‌ها برای رفع مشکلات حادث شده اقدام کردند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر تعداد 10 خط 20 کیلوولت در سراسر استان قطع است که بیشترین مشکل مربوط به شهرستان‌های نهاوند و ملایر بوده و بخش‌هایی نیز مربوط به شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه 70 اکیپ عملیاتی در سراسر استان مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: تاکنون 109 روستا در سطح استان دارای قطعی برق است.

جمشیدی عنوان کرد: با توجه به آمادگی کامل نیروها، همکاران در حال خدمت‌رسانی بوده و با مساعد شدن شرایط جوی تأمین برق روستاها نیز با سرعت انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: عمده علت قطعی برق در این روستاها بارش برف سنگین، شکستن درختان و آب‌گرفتگی و کج شدن تیرهای برق است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران در محل شرکت توزیع برق استان تشکیل شده و بلافاصله تصمیمات به لایه‌های اجرایی و پشتیبانی منتقل و اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده سیم‌بریدگی، کجی تیر برق و آب گرفتگی تأسیسات برق سریع با 121 سامانه حوادث برق استان تماس گرفته و اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار