خبرهای داغ:

گرامیداشت روز پاسدار با حضور دانش آموزان در سپاه استان

جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام روز پاسدار را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۵۱۶۵
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ احسان رئیسی از مؤسسین مدرسه سراج گفت: با افتخار از مدرسه سراج برنامه ریزی کردیم و در یک حرکت خودجوش خدمت پاسداران سپاه استان چهارمحال و بختیاری رسیدیم تا ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک بگوییم.

وی افزود: تعدادی از دانش آموزان این مدرسه نیز به سپاه استان آمدند تا ضمن آشنایی با محیط کار و فضای سپاه قمربنی هاشم علیه السلام اعیاد شعبانیه و روز پاسدار را گرامی بدارند.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این دیدار، ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، همچنین میلاد حضرت اباالفضل العباس و روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد علیه السلام، گفت:   امروز شاهد یک حرکت بسیار ارزشمند بودیم که دانش آموزان عزیز به همراه مربیان و معلمان محترم خود آمدند و ابراز لطف فرمودند.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی ضمن تقدیر از ابراز لطف فرهنگیان و دانش آموزان، افزود: از خداوند متعال می خواهیم ما را در انجام رسالت پاسداری و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی یاری کند و بتوانیم به خوبی ایفای نقش کنیم.

در این دیدار، دانش آموزان با خواندن شعر و دکلمه و اهدای گل به پاسداران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، روز پاسدار را گرامی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار