خبرهای داغ:
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: اعزام گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه نیز با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به‌منظور کمک به هم‌وطنان عزیز صورت پذیرفته است.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۷۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

اعزام گروه جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان به لرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرتضی قائمی اظهار داشت: دانشگاهیان واحد همدان یک روز از حقوق خود را برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان اختصاص دادند.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای رسالت‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان  به‌عنوان نهادی مردمی و اجتماعی و با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان توسط صورت گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: علاوه بر این کمک‌های نقدی ارسال ماشین آلات سنگین این واحد دانشگاهی به همراه آب‌معدنی و اقلام موردنیاز آسیب دیدگاه از سیل در استان لرستان از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی جهت کاهش آسیب دیدگان از سیل در استان لرستان  است.

وی تصریح کرد: اعزام گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه نیز با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به‌منظور کمک به هم‌وطنان عزیز صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات