مسول بسیج هنرمندان استان در گفتگو با بسیج عنوان کرد:

گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در بام ایران با 8 برنامه

مسول سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی با اجرای 8 عنوان برنامه در بام ایران گرامی داشته می شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۳۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجتبی بیگی در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره 2هزار شهید هنرمند کشور ، گفت: از بیستم تا بیست و هفتم فروردین به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی، هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی، افزود: سه شنبه 20 فروردین اولین روز هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان " باکاروان ولایت" نامگذاری شده و هنرمندان بسیجی با ائمه جمعه دیدار کردند.

بیگی ادامه داد: چهارشنبه 21 فروردین دومین روز هفته هنر انقلاب اسلامی با عنوان" با طلایه داران آثار و هنر" نامگذاری شده و دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا، هنرمندان جانباز و هنرمندان پیشکسوت در شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.

مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سومین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(پنج شنبه22 فروردین) نیز با عنوان " میعادی دوباره" نامگذاری گردیده و غبارروبی مزار مطهر شهدای هنرمند انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، ساعت 10 صبح در گلزار شهدای شهرکرد برگزار و برنامه  عصر شعر ماهباران ساعت 15 در مجتمع تفریحی کوثر سامان اجرا می شود.

بیگی گفت: روز جمعه 23 فروردین چهارمین رو هفته هنر انقلاب اسلامی " ساعت قرار" نام دارد که در این روز هنرمندان بسیجی به صورت منسجم در نماز عبادی سیاسی جمعه سراسر استان شرکت می کنند و به اجرای برنامه های هنری می پردازند.

وی، افزود: پنجمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(شنبه 24 فروردین) " رویش های هنر انقلاب" نام گرفته و در این روز همایش هنر شیدایی در هنرستان فرزانه شهرکرد ساعت 10 صبح برگزار و از هنرمندان ارزشی و انقلابی تجلیل می شود و از آثار هنری و ادبی هنرمندان بسیجی رونمایی خواهد شد.

بیگی یادآور شد: در ششمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(یک شنبه 25 فروردین) با عنوان" گام دوم" نیز نشست علمی تخصصی هنرمندان و فعالان فرهنگ و هنر با هدف احصاء نقش و وظیفه هنرمندان بسیجی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، در صدا و سیما برگزار می شود.

گفتنی است: هفتمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی(دوشنبه26 فروردین) نیز با عنوان" هنر در سنگر عشق) با اردوهای جهادی هنری و محرومیت زدایی و خدمت رسانی در منطقه عشایری بازفت استان چهارمحال و بختیاری همراه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار