فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام در گفت‌وگو با «بسیج»:

هزینه اطعام جشن موالید شعبان در تربت‌جام به سیل‌زدگان اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام با اعلام خبر اهدا هزینه اطعام جشن‌های موالید شعبان و آیین چراغ برات این شهرستان در قالب موکب اربعین به سیل‌زدگان شمال و جنوب کشور؛ مراتب قدردانی خود را از نقش ارزنده و خداپسندانه هیئت‌های مذهبی، مردم و علما این خطه ابراز و این حرکت نوع‌دوستانه را جهادی و انقلابی برشمرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخراسان رضوی؛ با تبریک اعیاد شعبان المعظم و روز پاسدار گفت: این اعیاد بزرگ و فرخنده هرساله طبق سنت دیرینه به‌جامانده از نیاکان با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مولودی‌خوانی و اطعام همراه بوده که خوشبختانه با هماهنگی انجام‌گرفته اطعام جشن‌های موالید شعبان و آیین چراغ برات به نیت آمرش اموات در قالب موکب اربعین به سیل‌زدگان شمال و جنوب کشور اهدا شد.

وی با اشاره به بصیرت و ولایتمداری مردم این خطه وحدت‌آفرین، مراتب تشکر و قدردانی خود از اقدام خداپسندانه هیئت‌امنای هیئت‌های امام حسین (ع)، ابوالفضلی (ع)، امام سجاد (ع) و متحده حسینی، مردم و نقش ارزنده بزرگان و علمای عزیز به‌ویژه حجج‌الاسلام طاهری و دامن‌پاک «امامان جمعه و موقت» ابراز و این حرکت نوع‌دوستانه و مشفقانه را جهادی و انقلابی برشمرد.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۴۰ میلیون کمک نقدی مردمی تاکنون تصریح کرد: این مبالغ به‌حساب بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) واریز تا برای تأمین و اعزام اجناس ضروری به مردم سیل‌زده تسریع صورت پذیرد.

جوان همین باره اضافه کرد: یک روز حقوق فروردین کارکنان این ناحیه نیز به مناسبت روز پاسدار جهت کمک به هم‌وطنان گرفتار سیلاب‌های اخیر اختصاص گرفت و برابر دستور سلسله‌مراتب فرماندهی سپاه امام رضا (ع) آماده هرگونه اقدام جهادی، عملی و میدانی در اعزام همکاران و بسیجیان به این مناطق هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار