خبرهای داغ:
کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

فداکاری حضرت عباس تنها در راهی بود که بصیرت و یقین داشت

حجت الاسلام اکبر خرمی گفت: حضرت عباس(علیه السلام) شخصیتی است که ائمه(علیهم السلام) مدح و ثنای او را گفته اند.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۰۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛کارشناس مسائل دینی با اشاره به صفات حضرت عباس (علیه السلام) گفت: صفت مسئولیت پذیری یکی از صفات برجسته قمر بنی هاشم (علیه السلام) است به گونه ای مسئولیت در برابر دین ، مسئولیت در برابر خداوند ،مسئولیت در مقابل اهل بیت (علیهم السلام)  را به خوبی شناخت و به آن عمل کرد.

حجت الاسلام اکبر خرمی ادامه داد: فداکاری حضرت عباس تنها در راهی بود که بصیرت و یقین داشت و دیدگاه نافذ او پرده ها را می شکافت و به اعماق حقایق راه پیدا می کرد.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی با اشاره به روایتی از امام سجاد علیه السلام ، گفت: امام چهارم شیعیان فرموده اند: برای عمویم عباس نزد خداوند مقام و منزلتی است که همه شهدا به آن مقام غبطه می خورند.

وی با اشاره به رفعت و بلندی یاد حضرت عباس در اعلی علیین و جهان هستی، اظهار کرد: نامگذاری روز میلاد باسعادت حضرت اباالفضل علیه السلام بعنوان روز جانباز به لحاظ شباهت ویژگی های ایثارگران انقلاب اسلامی به صفات بارز آن حضرت است، که این عزیزان نیز با بصیرت و شجاعت در راه آرمان های اسلامی و دفاع از حریم ولایت تا پای جان فداکاری کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار