خبرهای داغ:
در راستای محکوم کردن حرکت آمریکا در تروریست خواندن سپاه؛

اصحاب رسانه همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردند

جمعی از اصحاب رسانه همدان با محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

اصحاب رسانه همدان با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با گرامیداشت روز پاسدار جمعی از مدیران مسئول، سرپرستان، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه همدان با فرمانده و مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) دیدار و تجدید بیعت کردند.

در این دیدار اصحاب رسانه همدان با اعلام حمایت قاطع از سپاه، اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان در این دیدار با گرامیداشت روز پاسدار، سپاه را یک نهاد مردمی دانست و بیان کرد: سپاه بخشی از مردم است و مردم هم پشت سپاه ایستاده و از آن حمایت خواهند کرد به طوری که هیچ‌گاه با اقدامات خصمانه دشمنان، پشت سپاه را خالی نمی‌گذارند.

مهرداد حمزه با بیان اینکه این حرکت ناشایست آمریکا موجب افزایش همدلی و همگرایی در نظام شد، افزود: طی دو روز گذشته همه گروه‌های مختلف جامعه از هر طیف و گروهی حمایت خود را از سپاه اعلام کردند و محبوبیت این نهاد مقدس بیش از پیش افزایش یافت ضمن اینکه این ایستادگی و حمایت مردم از سپاه یک تودهنی محکم برای آمریکا و دشمنان است.

در ادامه این مراسم رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات همدان تروریست خواندن سپاه را به دلیل ضعف و زبونی آمریکا دانست و بیان کرد: در گذشته آمریکا خود را به عنوان قدرت جهانی معرفی کرده بود ولی امروز جایگاه خود را در خاورمیانه و در تمام دنیا از دست داده و از سوی دیگر سپاه به عنوان قدرت مردمی توانسته در نقاط مختلف جهان در قلوب مردم حضور پیدا کند.

ملکیان با اشاره به اقدامات موثر و تاثیرگذار سپاه در عرصه‌های مختلف به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط سپاه در حادثه سیل اشاره و عنوان کرد: در موضوع سیل اگر سپاه نبود هیچ اتفاق موثر و اثربخشی اتفاق نمی‌افتد و خسارات بیشتری به کشور وارد می‌شد.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت اصحاب رسانه از سپاه، به اهداف و دلایل آمریکا در تروریست خواندن سپاه اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات