مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: پاسداران به عنوان سربازان ولایت باید با ویژگی هایی چون خدا محوری، ولایتمداری و استکبار ستیزی در برابر دشمنان ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۱۲۵۸۰۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که با حضور پاسداران و کارکنان خواهر و برادر سپاه سلمان در فاطمیه سپاه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: امام حسین(ع) در تمام زمینه ها الگو و اسوه مسلمانان هستند چرا که این امام همام برای زنده نگه داشتن ارزشهای اسلام دارائیهای خود را فدا کردند تا اسلام ماندگار باشد.
 
وی با اشاره به این مطلب که امام حسین(ع) خودرا فدایاسلام کردند افزود: زیبنده است اگر روزی بنام پاسدار لقب گیرد و ما مفتخر شویم که روزی داشته باشیم به نام پاسدار مفتخر باشیم که ولادت باسعادت امام حسین(ع)  بزرگ پاسدار ارزشها به این روز نامگذاری شده است.
 
حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد:  اگر روز ولادت امام حسین بنام روز پاسدار نام گرفته است دارای پیامی برای ما است، ما نیز چون امام باید خود را فدای امام و ارزشهای انقلاب اسلامی کنیم و در راه سرور و سالار شهیدان گام برداریم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ما باید به خود ببالیم و به تعبیر امام(ره) اگر دیدیم روزی دشمن از ما تعریف کرد باید به خود شک کنیم،اگر روزی دشمن ستایشگر سبز پوشان شد ما باید به خود شک کنیم.
 
این مسئول بیان کرد: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون خار چشم دشمنان بوده، در دفاع مقدس رزمندگان با حضور به موقع خود در میدان نبرد موفقیت را کسب کردندو اگر امروز هر حادثه ای که در جامعه رخ میدهد سبزپوشان با سپرکردن سینه خود بوی دماغ دشمن شده اند.
 
وی سپاه را مایه یاس و نا امیدی و سرافکندگی برای دشمنان عنوان و بیان کرد: دشمن با تشکیل گروههای تکفیری و تروریستی مانند طالبان و داعش قصد حکومت بر ایران را داشت ولی با وجود سربازان ولایت در یمن و سوریه وعراق شکست خورد،  امروزه دشمنان از سربازان ولایت ضربه خوره اند و اگرامروز  آمریکا هزینه می کند و جمهوری اسلامی ایران بهره می برد.
 
اکبرپور تصریح کرد: وظیفه ما سنگین است و ما پاسداران با ویژگی های خدامحوری، ولایتمداری، پایبندی به ارزشها، مردمی بودن و استکبار ستیزی باید در برابر دشمن ایستادگی و مقابله کنیم.
 
ارسال نظرات