خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان گفت: سپاه باید از همه ظرفیت‌ها به‌خصوص از توان و ظرفیت بسیج بهره بگیرد تا در عرصه تولید محصولات مختلف در کشور رونق واقعی شکل گیرد چراکه نیاز کنونی کشور رونق تولید داخلی است.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۲۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

لزوم بهره‌گیری از توان و ظرفیت بسیج در راستای تحقق رونق تولیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در اولین جلسه اخوت کارکنان سپاه ناحیه همدان در سال 1398 ضمن عرض تبریک عید نوروز و اعیاد رجبیه و شعبانیه از تلاش‌های شبانه روزی پاسداران در کمک به سیل‌زدگان در کشور تقدیر و اظهار کرد: سپاه پاسداران در هر زمینه‌ای که نیاز کشور و ملت باشد از مردم حمایت و از انقلاب اسلامی حراست خواهد کرد، خواه این اقدامات جنگ با تروریست‌ها باشد، خواه جهاد فرهنگی یا جهاد اقتصادی و یا خدمت‌رسانی برای زلزله‌زدگان یا سیل‌زدگان باشد که مأموریت پاسداران حول محور آن رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت بزرگ بسیج در شهرستان همدان و اخلاص و پای کار بودن بسیجیان که در کشور جزء ظرفیت‌های مثال‌زدنی و نمونه است، افزود: باید سال جدید را با قدرت و همت و تلاش بیش از پیش برای پای کار آوردن هرچه بیشتر بسیجیان در عرصه‌های مختلف به کار ببندیم و از این ظرفیت بزرگ در راستای پیشبرد اهداف کشور و انقلاب اسلامی بهره گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری؛ سپاه پاسداران باید نهایت تلاش خود را برای تحقق این شعار در کشور انجام دهد.

وی ادامه داد: سپاه باید از همه ظرفیت‌ها به‌خصوص از توان و ظرفیت بسیج بهره بگیرد تا در عرصه تولید محصولات مختلف در کشور رونق واقعی شکل گیرد چراکه نیاز کنونی کشور رونق تولید داخلی است و با رونق تولیدات نیز مسئله اشتغال جوانان تا حدود زیادی حل می‌شود و هم کشور از تحریم‌های بیگانگان کمتر آسیب خواهد دید.

در ادامه جلسه پاسداران سوالات و خواسته‌های خود را از فرماندهی، مسئول نمایندگی و مسئول حفاظت مطرح کردند و آنها بطور جداگانه پرسش‌ها پاسخ دادند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات