خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

مقاومت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران و سپاه موجب فرار دشمن از منطقه شده است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز مقاومت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران و سپاه پاسداران موجب شده دشمن از منطقه و خاکریزهای ما فرار کند.
کد خبر: ۹۱۲۶۲۰۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱

مقاومت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران و سپاه موجب فرار دشمن از منطقه شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ سید جواد حسینی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: هر زمان دشمن خواست نظام جمهوری اسلامی را تهدید کند، تمامی مردم پای کار آمدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره در مقابل توطئه‌های دشمنان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و در عرصه هایی چون سازندگی کشور و مقابله با گروه های تروریستی داعش موفق عمل کرده است، افزود: این ایستادگی ها موجب شد رییس جمهوری آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار دهد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: امروز مقاومت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران و سپاه پاسداران موجب شده دشمن از منطقه و خاکریزهای ما فرار کند.

وی با اشاره به تقویت وفاق و همدلی موجود در کشور گفت: هم اکنون این وفاق و همدلی با تدبیر فرماندار ویژه ملایر در این شهرستان نیز ایجاد شده و باید در ادامه راه طبق منویات رهبر معظم انقلاب با اتحاد و همدلی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات