خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۰۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر در محکومیت اقدام اخیر آمریکابه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرستان ملایر در محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا و قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

«الَّذِینَ آمَنُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ. وَالَّذِینَ کَفَرُوا یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِیَاءَ الشَّیْطَانِ ۖ. إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا»(نسا آیه‌ ۷۶)

«اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آن‌ها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است.»

امام خمینی (ره): «اگر چنانچه آمریکا از ما تعریف کند و روزنامه‌های آمریکا از ما تعریف کنند، آن وقت است که باید مردم بگویند این چه است قضیه؟ یک قضی‌های است که دارند تعریف میکنند!»

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی): «جمله‌ی معروف امام (رحمه‌الله) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است.»

باز هم احمق‌های درجه یک مرز‌ها را جا به جا نموده و برای اولین بار در دنیا یک نهاد رسمی و حاکمیتی را در لیست تروریست قرار داد که همین خود به نوعی نقض حقوق و قوانین بین الملل است و به عبارتی این عمل یکی از مصادیق زیر پا گذاشتن امنیت و صلح در کشور هاست و شیطان بزرگ باز هم اثبات نمود که در مسیر رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ هدفی فرو گذار نیست، حتی حقوق‌های پوچ بشر خود ساخته و این حد از تخریب و زیر پا گذاری ادعا‌ها و قوانین غرب ساخته، توسط کدخدای غربی‌ها و غربزده ها، خود نشانگر افول و فروپاشی این تفکر است.

قطعا پشت این عمل اهدافی نهفته است که مادر فرزندان نامشروعی همچون رژیم صهیونیستی و داعش، در خواب‌های آشفته‌ خویش، با تروریستی خواندن سپاه و تحت تعقیب قرار دادن هر آن کس که در ذیل سایه‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تلاش برای محرومیت‌زدایی و حمایت از مستضعفان و زلزله زدگان و سیل‌زدگان و داعش زدگان اند و با هدف سعی در اختلال در فعالیت‌های اقتصادی بخشی از نیرو‌های انقلابی و جهادگر که به عرصه‌ مقابله با ظلم و خدمت به محرومین ورود کرده اند بپردازند و از طرفی هم غرق توهم شده‌اند که با تروریستی نامیدن سپاه می‌توانند مسیر حرکت را برای خود هموار کنند در حالیکه این تصمیم کاخ سفید تاکتیک تهاجمی نبود بلکه از روی عصبانیت و استیصال بود چراکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، آمریکا و دست اندرکاران آن‌ها را از منطقه اخراج کرده است و همچنین شعار و هدف خاورمیانه جدید آمریکا با ۱۸۰ درجه اختلاف نسبت به هدف پیش بینی شده آن‌ها با قدرت سپاه به نفع محور مقاوت تمام شده است. حال آنان بعد از ۴۰ سال سرافکندگی، احمق‌های درجه یک در برابر فهم این مساله مقاومت میکنند که فرزندان صالح انقلاب کاملا متفاوت اند و آنانی که تنها به خدا وابسته اند و مصداق آیه شریفه اولئک هم الوارثون‌اند، چراکه آن‌ها در برابر تحریم‌ها و تهدید‌ها کوه‌های استواری‌اند که دهانه‌های آتشفشان‌هایشان با شوری حسینی و شعوری مهدوی، قلوب ظلم را هدف گرفته و گدازه‌های خشم خویش را بیش از پیش به سمت ناامنی بیشتر اسرائیل و دیگران ظالمان دنیا بدون نیاز به حمایت از جانب هیچ چیزی به غیر خدای خویش روان کرده‌اند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان در برابر این مساله به آمریکا و کدخداپرستان هشدار می‌دهد که تا آخرین قطره خون در حمایت از انقلاب و انقلابیون، من جمله سپاه کوتاه نخواهند آمد و تا فروکش کردن فتنه از نبرد در هر حوزه‌ای که نیاز باشد، دست برنخواهند داشت.

ما دانشجویان با حفظ گلایه مندی خود از عملکرد مجلس شورای اسلامی و کوتاهی او در برابر آمریکا و دردمند نمودن دل نائب حضرت، ولی عصر (عج) می‌خواهیم هرچه سریعتر نسبت به جبران گذشته خود بااتخاذ موضعی صریح و محکم در برابر این جنایت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزند، همچنین لازم می‌دانیم اشاره کنیم که مسئولین دولتی گام را از توئیتر و سخنرانی‌ها بالاتر برده و در مقام عمل وارد میدان کارزار با شیاطین زمان بشوند.

در آخر متذکر می‌شویم بر کسی پوشیده نیست که وعده‌های سپاه پاسداران انقلاب همواره صادق بوده و مردمان انقلابی ایران و جهان هیچ گاه در حمایت و پشتیبانی از فرزندان انقلابی خود کوتاهی نکرده و نخواهد کرد و همواره مقاومت و ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات